Sinelog - 4. Bölüm ~ "Yalnız Deliler İçin": David Lynch

  görünümler 34,379

BaBaLa TV

Yıl önce

Önceki bölümün filmleri: "Yalnız deliler için" diyerek başlar Herman Hesse "Bozkırkurdu" kitabına. Bu bölüm ise bu dünyaya sıkışmış delilere adanmıştır.
Capernaum
Psycho
Beautiful Mind
Persona
V for Vandetta
👉Babala TV TRpost kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR
Melisa
Melisa 4 aylar önce
Lynch yaparak gözüme giren ama anlatamayan biri ||//
1000 Soruda Tarih
1000 Soruda Tarih 7 aylar önce
Sinema dünyasının Salvador Dali’si Bunuel’dir. Küçük evladı Alejandro Jodorowsky’dir. David ise torunudur. Saygılar
melek melek
melek melek 8 aylar önce
Adam akıllı film arıyordum bende iyi oldu devamı gelsin ❤️
XELOYAS TR
XELOYAS TR 9 aylar önce
bu bölümün film önerileri neden yazmıyor altta ya
Abdullah Albayrak
Abdullah Albayrak 9 aylar önce
Ne diyo la bu 🤣🤣🤣 bu gun o adamın filmlerini izleyecem kanka
asdas asdasd
asdas asdasd 10 aylar önce
Sesindeki mırıltı bir tek beni mi rahatsız ediyor
Bedelli Öğrenci
Bedelli Öğrenci 11 aylar önce
Mimikler falan çok samimiyetsiz ve diksiyon daha iyi olabilir
Sinan Gökmen Ekinci
Sinan Gökmen Ekinci 11 aylar önce
Yataktan kaktım linçi çok umursadığımdan degil !!! Yahu yazmışsın yazdığını ezberlemişsin okumuşsun aminna da senin yaptığını yapan çok kanal var az biraz kendi karederin ile yorumlar az içinde pinç lik olsun! Yorum yok şaşırma yok öz irdeleme yok Siri ye yaptırsak bu okumayı aynı etki :S Ruh yok bölüm de bilgi olayı tamam. Bence nedir ? Kanalının eski videolarını izle Senin ilk bölümde bir şeyi söyledikten sonra kamera arkasındaki kendi yorumları ekle hayat ver yaptığın şeye yönetmen iyide anlatan , daha pişmedi. Yapıcı bir yorum devam etmeni istiyoruz.
Semih Bozdemir
Semih Bozdemir 11 aylar önce
Nuri Bilge Ceylan gelsin
Anıl
Anıl 11 aylar önce
bu filmleri izlemeyen film izlememiştir zaten.
Semih Samyürek
Semih Samyürek 11 aylar önce
Yalnız, dediler için...
Furkan Bulut
Furkan Bulut 11 aylar önce
Guy ritchie gelsin
Konuş Pislik
Konuş Pislik 11 aylar önce
Aytuğ Reis ile daha çok gidiyor bir de herif çok yakışıklı ya
Timuçin Güner
Timuçin Güner Yıl önce
Beğendim fakat 1. Dk dan sonra merak hissiyatı kalmadı. Daha iyisini yaparsın bence
anthea ariel
anthea ariel Yıl önce
Fincher gelsin
TuRaNn eXe
TuRaNn eXe Yıl önce
BabaninOgluKEMAL gel artikk
Mobil oyun Portalı
Mobil oyun Portalı Yıl önce
1000.beğeni benden
Ömer F. yıldız
Ömer F. yıldız Yıl önce
Oğuzhan Uğur istiyorum
Celil Ozdemir
Celil Ozdemir Yıl önce
Pinç i atın artık aq 😭😭
Mert
Mert Yıl önce
KANAL BOMBOŞ HİC VİDEO GELMİYOR BOYLE Mİ TELEVİZYONU GECECEKSİNİZ? BEN TAKİBİ BIRAKIYORUM SİZE KOLAY GELSİN
Tarık
Tarık Yıl önce
ulan boşverin bunları babala ya Atila komutanımızı getirin Oğuzhan abi
Diane Selwyn
Diane Selwyn Yıl önce
David lynch ❤❤❤
Emrah Bodur
Emrah Bodur Yıl önce
Ben mi yanlış görüyorum? Önerilen filmlerin görselleriyle açıklama kısmındaki filmlerin isimleri farklı. Soldan sırasıyla şöyle olmalı ; Aşk, Protesto, Melancolia, Casablanca, Arka Pencere (Rear Window)
ahmet mucan
ahmet mucan Yıl önce
David fincher gelmesin mi
YİTİK
YİTİK Yıl önce
Hani lan babanın oğlu kemaaalll 👊👊👊👊👊👊
Coşkun Koçer
Coşkun Koçer Yıl önce
👏👏👏
Arık Böke
Arık Böke Yıl önce
Kız aynı aytuğ abi gibi anlatıyor.
Mecithan Çeçen
Mecithan Çeçen Yıl önce
İdolüm David Lynch usta
Mehmet Acar
Mehmet Acar Yıl önce
film önerisi olarak sadece resim koymussunuz ben nerden bileyim filmin adını
Yakup Yılmaz
Yakup Yılmaz Yıl önce
Naçizane eleştirim anlatım biçimi ilgilidir. Tek düze anlatım biçiminden biraz dışarıya çıkarak anlattığın kısımlardan ufak ufak kesitlerde izletseniz efsane olur diye düşünüyorum. Vidyo üzeri hikaye anlatımı gibi. Sorun sen veya konu kaynaklı değil kesinlikle sadece anlatım biçimi, bize pek geçmiyor ama yinede emeğine sağlık. Zamanlaa....
Bülent DOGAN
Bülent DOGAN Yıl önce
Sen/siz abartmasanız linch anlaşılamaz değildir. Ne yani linch kuru fasulye yiyip sıçmıyor mu? Mental düşünce bundan yüz yıl sonrasını nokta atışı görüp anlatabilmektir. Misal Atatürk.
Volumcu Tv
Volumcu Tv Yıl önce
Babalatv tebrikler farklı felsefesi olan kişi ve içerikler üzerine ısrarınız için!
Sümeyye Nar
Sümeyye Nar Yıl önce
Oğuzhan uğurdan sonra ağır çekim gibi geldi aboneler şokkk
Abdulhamit Yigit
Abdulhamit Yigit Yıl önce
Taşaşkta olur
Abdulhamit Yigit
Abdulhamit Yigit Yıl önce
Pinç çekin lannnnn
Gizem Gündüz
Gizem Gündüz Yıl önce
Oğuzhan Uğur Babanızın " Dün bugün yarın "adlı kitabını kendi imzası ile çok sevdiği bir okuyucusuna doğum gününde hediye etmek ona kavuşturmak istiyoruz. Ne dersiniz ? 😊😊
adı değmez
adı değmez Yıl önce
deliyim diye toplumdan dislandim ama
BUROX TR
BUROX TR Yıl önce
La oguz babanin oglu kemal gelsin sikecem artik ya abonelikten cikarim bah
Eren Sayin
Eren Sayin Yıl önce
Şu babanın oğlu kemalin programının adı babalanın oğlu kemal olsun
Mehmet Acar
Mehmet Acar Yıl önce
Bu seri hiç bitmesin
Gandalf The Grey
Gandalf The Grey Yıl önce
Akira Kurosava bölümü gelsin.
Ayşe Kullin
Ayşe Kullin Yıl önce
Pinc nerde
Ebru Aykaç
Ebru Aykaç Yıl önce
Ben de seni izlerken zihnimi acik birakiyorum 🍀✌️ Yine harikasin sadece bu sefer biraz gec izleyebildim ❤️
H T
H T Yıl önce
1900 by Bernardo Bertolucci. Hemde birkac kez izleyin. Bastaki sahneyi aklinizda tutun bu film: avrupa sosyolojik felsefi temelleri. din ve militer isbirliginin yikici sonuclari ve bugunku toplumsal baris antlasmasi
Htc gndy
Htc gndy Yıl önce
Ne kadar güzel anlatıyorsun , bayıldım 👍👏
Ege Hiçyılmaz
Ege Hiçyılmaz Yıl önce
Steven Spielberg +1
Ahmet Ateş
Ahmet Ateş Yıl önce
Çok güzel video beğendim
Şevval Tuğçe Gören
Şevval Tuğçe Gören Yıl önce
Sunum leş
Mehmet Baydan
Mehmet Baydan Yıl önce
Güzel konu berbat sunum
Buse Unay
Buse Unay Yıl önce
Ortamlarda bu bilgiled işe yarar mı
Gokselin Tasan
Gokselin Tasan Yıl önce
Üzmek kırmak için degilde birz daha iyi olabilirsin diye en azindan... Anlattigin şeyler super konularda sıkıntı yok anlatış yanlış deli bi adami buz gibi dinledik daha doğal we kendin olsan saclarina o kötü degil ama uyumsuz fönü cektirmeyebilirsin mesela ... Ezbere konuşur okur gibi degilde kendin icinden geldigi gibi konuşur gibi yapsan mesela cok daha iyi olcek!! İnşallah!! Konu maynak anlatım 😟
Murat' La
Murat' La Yıl önce
Çok ezber anacım. Hiç samimiyet yok.
Arap Savar
Arap Savar Yıl önce
Sende iş var durma büyü👍😁
Mehmet Çetin
Mehmet Çetin Yıl önce
Bunc gamı bunca derdi Zalim felek bana verdi ahh ulan BABA allah rahmet eylesin
Osman Alçıtepe
Osman Alçıtepe Yıl önce
Düğün videosunu David Lynch a çektirmek; kimin kiminle evlendiğini uzun bir inceleme yazısı okuduktan sonra anlarsınız
ahmet mucan
ahmet mucan Yıl önce
Kayıp otoban için de açıklama nitelikli kiyap vardı gülünç yucenin sanatı diye
oğuzhan Kuşoğlu
oğuzhan Kuşoğlu Yıl önce
Güzel video ama insan bi Twin Peaks'den de bahseder yahu
ahmet mucan
ahmet mucan Yıl önce
Ona ayrı video yapılır mk
Umit Demir
Umit Demir Yıl önce
Beyler yengemize sahip cikalim like tuşunu cokertelim 👏👏👍👍
Burak Güçlü
Burak Güçlü Yıl önce
Mr. Robotun ne işi var babalada
Alperen Cingoz
Alperen Cingoz Yıl önce
Ulan nasıl tutmadı bu
praeclarus homine
praeclarus homine Yıl önce
Bence insan ancak kendi derinliklerine çekildiğinde ayrıntılarını seçebilir toplumun, tablodan kaçmış ve onu izlemeye başlamış bir suret gibi. Ve bunu yapabilenlere deli ya da dahi diyoruz.
Fatih U.
Fatih U. Yıl önce
mevzular ve pinç dışındaki videolar tutmuyor işte yapmayın ya anasayfamız kirleniyor bu saçma videolarla
Cebrail Kılıçarslan Özcan
Cebrail Kılıçarslan Özcan Yıl önce
BANA SORARSANIZ BAŞINI YUKARI KALDIRMALI VE BAKMALI DÜNYADA NE OLUYOR İNSANLIK KENDİ SONUNU KENDİSYEMİ GETİRİYOR BİR ARININ BİLENE DEĞERİ OKADAR FAZLA İKEN NEDEN DOĞADAKİ HERSEY AMA HERSEY İNSANIN BENCİL BİR YARATIK OLDUĞUNU GÖSTERİYOR BİR KÖPEK HIRLAR BİR KEDİ TISLAR BİR YILAN SAYLA ATAR BAŞTA ACITMAZ BİR ARI KENDİSİNİ KORUMAK VE DOĞAYI KURTARMAK İÇİN İĞNESİNİ BATIRI PEKİ YAA BU LANET OLACISA İNSANLIK NE YAPIYOR DİYE SORARSANIZ AFRİKADA FİLLERİ DİŞLERİ İÇİN KATLEDİYOR PANDALARI ASYADA TEKRARDAN KULAĞA HOŞ GELDİĞİ VE GÜZEL GÖZÜKTÜĞÜ İÇİN YOK EDİLMİŞ OLDUĞU YERLERİNDEN ALIP HAYVANAT BAHÇELERE HAPSEDİYOR ANADOLUDA AKDANEZİ VEYA KARADENİZDE AVLANMA YASAĞINI RUSLAR KIRIYOR DİYE BULGARLARIN ORAYA KAÇIYOR DİYE SÖZDE BÜTÜN DEVLETLER O BALIKLARI BİRDAHA AÇ KALMAMAK İÇİN FAZLA PARA KAZANMAK İÇİN AVLIYOR BRAZİLYADA ORMANLARIN İÇİNE EVLER YAPIYOR AVRUPADA İSE TİCARETİ DÖNDÜRÜYOR SİZCE BU ADALETMİ HAA ADALETMİ SAÇMALIK ÜSTÜNE SAÇMALIK BİZLERİN SONU İŞİN SONUNDA DİNAZORLARA DÖNCEK AMA ONLAR SANKİ METEORLARLAN TÜKENMİŞTİ SANKİ İNSANLIK İSE ORTADA HİÇBİR SEPEP YOK İKEN BUNLARI YAPIYOR ONDAN DOLAYIYLA KENDİM BAŞTA OLMAK ÜZERE BİR KÖPEK BİLENE OLAMADIK AMA HERSEY İÇİN GEÇ DEĞİL HİÇBİRSEY İÇİN SİZE BİR HİKAYE ANLATCAM KANGAL KÖPEKLERİ VARDIR HANİ O KÖPEKLER SAHİPLERİNE OKADAR BAĞLIDIRKİ SAHİBİNE BİRSEY OLSA O ÖLÜME ATLAR GENELDE O KÖPEKLER SÜRÜLERİ FİLAN KORUMALARIYLA ÜNLÜDÜR BİR ÇAKAL SÜRÜSÜ GELİR SÜRÜDEN BİR KAÇ KUZU ALMAK İSTER AMA BAŞARILI OLAMAZ ÇÜNKÜ ÇAKAL SÜRÜSÜ KANGAL KÖPEĞİNİN SALDIRMASIYLA KAÇAR VE SÜRÜYÜ HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ SAVAŞI KAZANIR ONDAN DOLAYIYLA BİR KÖPEK FİLAN OLMAYI BIRAKIN TEK AKLINI KULANABİLEN DÜNYADA BİZİZ AMA KÖPEKLER BİZDEN DAHA İYİLER EN AZINDAN BİZİM GÖTÜMÜZ KALKIK ONLARIN DEĞİL (KONUYLA İLGİSİ VARMIYDI BİLMİYORUM AMA YAZIYIM DEDİM)
Sena Kck
Sena Kck Yıl önce
Öyle bi anda geldi ki bu video öyle bı anda ki..
muhammet demirbas
muhammet demirbas Yıl önce
deli dedin cezbettin yeminle
Ersoy Kcks
Ersoy Kcks Yıl önce
Cannes onu kabul etmediyse eğer bizim işimize gelmiş Nuri Bilge Ceylan efsanesi başlamış, fena mı?
Flabber Gasted
Flabber Gasted Yıl önce
Hermann Hesse, "hörmın hes" diye okunmaz güzel ablacığım. Herman Hesse diye okunur.
FOTON ENTERTAINMENT
FOTON ENTERTAINMENT Yıl önce
oğuzhan abi duy sesimi resim ve ressamları da bu şekilde anlatan bi abimi ablamı bul o da video çeksin bizi mutlu etsin abemmm
Oğuz Pinar fun clup
Oğuz Pinar fun clup 10 aylar önce
abemm :D
9999 6666
9999 6666 Yıl önce
Mulholland Çıkmazı ve Kayıp Otoban filmleri efsane beni benden alıyor filmin içine atıyor sanki karakterlerden biri benmişim gibi hissettiriyor
patatessever
patatessever Yıl önce
Hic izlemedim basligi gordum atladim dhshsjf
Mehmet Ali Altan
Mehmet Ali Altan Yıl önce
George Lucas gelsin
Bora
Bora Yıl önce
Psikolojik filmler bana göre değil.....sadece bilimkurgu ile harmanlanmış olanları hariç....blade runner 2049 ve Brad Pitt son filmi gibi
Eren GÜNEŞ
Eren GÜNEŞ Yıl önce
Saçma sapan yorumlar yapan olmuş. Sen onları dinleme Seçil abla. Seriye devam. Babala tv sadece gülüp eğlenmek için izlenen bir youtube kanalı değildir. Kültür Sanat Sinema Tarih hepsi içindedir. Yeraltından Notlar Sinelog ve Mevzular en sevdiğimdir. Bu şekilde devam. Bizler yanınızdayız.👍
Aiolos
Aiolos Yıl önce
Abi aşık oldum jdjjdjd duygum tükendi zannetmiştim
İrem Defne Filiz
İrem Defne Filiz Yıl önce
Oğuzhan Uğur nerdeeeee
Recep Kaya
Recep Kaya Yıl önce
1. Futbol oyuncularının çoğu, bir maç sırasında ortalama 11 km koşar. 2. Yalnızca tavşanlar ve papağanlar, kafalarını çevirmeden arkalarını görebilirler. 3. Kırbacın çatlama sesi çıkarmasının sebebi, ucunun sesten daha hızlı hareket etmesidir. 4. Titanik’in inşasına 7 milyon dolar harcanmıştı. Filmin maliyeti ise 200 milyon dolardı.
Recep Kaya
Recep Kaya Yıl önce
Kanalıma bekliyorum 😊
Berat Hayta
Berat Hayta Yıl önce
Ne olur artık bu bölümü bitirin . Hakkini yememek için her seferinde 'Bu sefer olmuştur ' diyorum . Açıyorum link i berbat bir anlatım, plastip şovdaki erdal inönü kuklası gibi oynayan kollar .. sana ayıp olmasın diye program sözü mü verdiler bilmiyorum ama sen programı yapmaya başladığından beri tek gittiğim film kral şakir. (Çocuklara söz vermiştim .) Kore hindistan fransız amerika demeden izlediğim sinemadan soğudum. Belki antipatik gelmiştir . Dinleyeyim diyorum . Olmuyor . Murat cemcir şan dersi alıyormuşta 3 ses birden vermeye çalışıyormuş gibi . Vurgular daha bir on numara . Olmuyor ben yine gelecek hafta izliyeceğim ama senle olmaz canım benim .
Kazım can
Kazım can Yıl önce
Sinelogu ilk defa izledim hayran kaldim böyle devam ederse kanal ac bee 😅😁 adamın filmlerinide izliycem
zinnur yasin bedez
zinnur yasin bedez Yıl önce
Babala dan mesaj geldi die koşarak TRpost a giren ve bayanı görüp üzülenler +1
Eren Esen
Eren Esen Yıl önce
Seçil Abla; Radyo,Televizyon ve Sinema öğrencisiyim. Benim hocalarımın veremediği bilgiyi veriyorsun. İyi ki varsın..
Captain Price
Captain Price Yıl önce
Geleceğin işsizler ordusu
erdem kırılmaz
erdem kırılmaz Yıl önce
knk nasıl bölüm iyimi seneye bende gidicem tavsiyelerin veya gitmem için avantajlar felan neler biraz anlatırsan sevinirim geçiyimi geçmeyimi diye
Selvi D.
Selvi D. Yıl önce
Aytuğ abiyle birlikte de bi video gelsin
Umit Demir
Umit Demir Yıl önce
Beyler yengemize sahip cikalim like tuşunu cokertelim 👏👏👍👍
sılanur sertdemir
sılanur sertdemir Yıl önce
💓🐾
ERU
ERU Yıl önce
James Cameron yaparsanız güzel olur
Mustafa Yaman
Mustafa Yaman Yıl önce
Lost highway ❤
Melda Ergi
Melda Ergi Yıl önce
Bi sonraki programda Türk yönetmenlerden birini seçsen. Mesela Ertem Egilmez olsa çok seviniriz.❤
Ali Hikmet Özyıldırım
Ali Hikmet Özyıldırım Yıl önce
Ya boşver deliyi bilmem neyi çok güzelsin evlenek mi
Nairobi'nin Burnu
Nairobi'nin Burnu Yıl önce
Sonunda bnm içinde bi video geldi...
Murat Kuzu
Murat Kuzu Yıl önce
Bu kanalda oğuzhan uğur olmayınca izlerken yanlış bisey yapıyomuş gibi hissediyorum kusura bakmayın :(
9999 6666
9999 6666 Yıl önce
Mal mk
Muhammed Yıldız
Muhammed Yıldız Yıl önce
Mevzular gelsin artık
kavha
kavha Yıl önce
Andrei Tarkovski gelsin.
Umut ASLAN
Umut ASLAN Yıl önce
Hahahaha
tuna özhan
tuna özhan Yıl önce
Reklam giriyo hangi ilk saniye pardon 😞
Ömer Okumuş
Ömer Okumuş Yıl önce
Pinç nerede ????? Ve yeni pinçte Oğuzhan Uğur babasından anılar anlatırsa iyi olur
Ersoy Kcks
Ersoy Kcks Yıl önce
Başka?
yusuf doğrudur
yusuf doğrudur Yıl önce
Olur paşam
Berfin Yildirimoglu
Berfin Yildirimoglu Yıl önce
Bekledigim an geldi ..😘
Asya Dönmez
Asya Dönmez Yıl önce
İzlemiyorum sadece Oğuzhan ugurun kanali diye beğeniyorum
Elif Naz Aydın
Elif Naz Aydın Yıl önce
Biseyi birini sevdiğin için beğenmemelisin sonuçta herkes her zaman iyi bi iş çıkarmak zorunda değil ve sen de sadece onun için beğenmemelisin beğendiğin ve doğru bulduğun için begenmelisin. BENCE
İhsan eren Arslan
İhsan eren Arslan Yıl önce
Reis
Amaçsız Arda
Amaçsız Arda Yıl önce
İlk verin çanak çömlek setimi
Filiz Uzun
Filiz Uzun Yıl önce
Vay vay vay
Talha Çetin
Talha Çetin Yıl önce
Güzel
yusuf tuğra gül
yusuf tuğra gül Yıl önce
Tm
Eğlence Dünyası
Eğlence Dünyası Yıl önce
İlk
Ahmet Yilmaz
Ahmet Yilmaz Yıl önce
Başarılı
David Lynch explains Transcendental Meditation
16:50
Rodrigo Notari
görünümler 522 B
RÖNT Reloaded ( Bölüm 9 )
32:45
BaBaLa TV
görünümler 653 B
Dior presents Lady Blue Shanghai by David Lynch (full)
15:00
dsfshd7e1q67a5fdsfs3
görünümler 306 B
F.O.S. 7 - Eraserhead Film İncelemesi
32:25
Fema Kampları Neden Yapılıyor?
10:45
Kült TV
görünümler 127 B
RÖNT Reloaded ( Bölüm 9 )
32:45
BaBaLa TV
görünümler 653 B
Konuşan Kediler 23 - En Komik Kedi Videoları
7:16
Yeni Hayat 9. Bölüm Fragmanı - FİNAL
1:01
Yeni Hayat
görünümler 678 B
Burak'ın hamlesi | Arıza 7. Bölüm
5:21
Arıza
görünümler 122 B