OLMAMIŞLAR - 2 ( GİTMEYEN KONUK )

  görünümler 609,146

BaBaLa TV

Aylar önce

Oğuzhan Uğur'un konuğu, yakında yeni internet dizileri ile yayına başlayacak olan Sarp Bozkurt. Deniz Işın ile birlikte Sarp Bozkurt'un başrolu aylaşacakları bu dizide konu ilişkiler 🚀🚀
👉 Babala TV TRpost kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
P!NÇ'in diğer bölümleri:
❗ Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Cinsel Terapi, Medya Arkası, O Ses, Röportaj A, Şevket ÇORUH, Murat AKKOYUNLU
trpost.info/list/video/eLute45myNWvlXQ.html
❗ Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Okan BAYÜLGEN, Sarp BOZKURT, İlker AYRIK, MİT Dayağı
trpost.info/list/video/a9aGinyH0peqp2c.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: ÖTV, Neuralink, Orduevi, Koray AVCI
trpost.info/list/video/hMuipJ2d1tOZk2s.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: YKS, 4. Sezon, Yeni Stüdyo, Kokoloji Testi, Check Up, Opera
trpost.info/list/video/gpltb4ihltiZgaY.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Ali Biçim, Mesut Can Tomay, Uberkuloz, Ela Rumeysa Cebeci
trpost.info/list/video/m7B4fYaTtL-bdZY.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İrem Derici , Mafyacılık, Aptal Kutusu, Pezeberk, Sosyal Mesafe
trpost.info/list/video/dK6wq6aG16ureIA.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ feat. MEVZULAR - Konuk: İbrahim Büyükak
trpost.info/list/video/l5Jnd46AtbDToKI.html
Sosyal Medya Hesaplarımız;
🚀Instagram ► babalativi
🚀Facebook ► babalativi
🚀Twitter ► babalatv

YORUMLAR
BaBaLa TV
BaBaLa TV Aylar önce
Selamlar; P!NÇe malum durumlar yüzünden ara vermiştik fakat Bazarrtesi itibarıyla tekrar başlıyoruzzz. Yılbaşı özel Pinç olmazsa olmazımızdır, kırmızı çizgimizdir. Sabrınız için de teşekkür edeyim tam olsun
『CCP』 ØRXAN
『CCP』 ØRXAN Aylar önce
Abi azerbaycandan selamlar 4aydir sen taniyom ve butun videlorivi izledim seni coooooook seviyom
Kürşat Çobanoğlu
Kürşat Çobanoğlu Aylar önce
Abi çekseniz mi ki artık
Mefkar Yozgat
Mefkar Yozgat Aylar önce
P!NÇ i boşver o elbette çıkar mevzular nerde
Özçelik Bıldırcın
Özçelik Bıldırcın Aylar önce
trpost.info/list/video/e8yQpYp_ybnbdKo.html Un kurdu kolonisi ve Bıldırcın yavruları 😊
Elif
Elif Aylar önce
Bildirim giden varsa gelin de yorum yazın. Farketsinler beklediğimizi şzhsşdjsşxjf
Alper Bilge
Alper Bilge Gün önce
Sarhoşluk falan değil bu Sarp la olduğun zaman güzel takılıyorsunuz belli 😬😬😂
Apo Cila
Apo Cila 2 gün önce
Kendime babala izleyicisi deyip övmek gibi olmasın gerçekten. Ama sarpla harbiden sağlam bi maziniz var gibi allah bozmasın dostluğunuz daim olsun her daim güzel hissetriyonuz 👍
Bayram Ali Temel
Bayram Ali Temel 2 gün önce
Kaç saat çektiniz videoyu bilmiyorum ama niye 13 dakka abi
Gökmen Sevim
Gökmen Sevim 4 gün önce
SARP TA 1 2 KELİME KONUŞSAYMIŞ İYİYMİŞ :-)
Ali Dülger
Ali Dülger 4 gün önce
Selamlar Türkiye nin bir ucundan seviyoruz seni 👍🏼
Nedime Aydın
Nedime Aydın 6 gün önce
Sarp'ın gülüşü fazla samimi ya😅
Manstein π
Manstein π 8 gün önce
Hshshshshshshs
Bilal İşler
Bilal İşler 8 gün önce
TikTok hesabı aç
Ali Urhan
Ali Urhan 10 gün önce
Kral gözlere dikkat et Visine dene 🤫
CANBAĞI TV
CANBAĞI TV 18 gün önce
trpost.info/list/video/hJhvqIqHp726noQ.html
emre Şimşek
emre Şimşek 18 gün önce
Olum çok utandım hiç komikde değil yazı ya
Emre Araz
Emre Araz 19 gün önce
Ama kafamız nasıl güzel.O kafada hiç kahve kafası değil bilenler bilir...!! (Gözler ateş ederkene)
Alptuğ Kaçıra
Alptuğ Kaçıra 20 gün önce
Abi ben uzun süredir seni takip ediyorum . Siz ve Babala adına bir ricam var .Olay tv sunucusu Nevşin Bengü yü Babalaya davet edin . Lütfen .... +1 atarsanız sevinirim
Kerem Filiz
Kerem Filiz 20 gün önce
resimde sıçıoo sandım merak ettin girdim
Muhammed Cangir
Muhammed Cangir 21 gün önce
Abi hayırlı olsun dizi :D
biricik geçen
biricik geçen 22 gün önce
İçince ayrı güzel gidiyor ozi kafanı yakaladım cksmckek
semih tur
semih tur 22 gün önce
Bi bitmediiginiz amigagoyum
AZÇN
AZÇN 22 gün önce
Aç Bir TRpost Kanalı Al Bir Koltuk Arkana Koy Bir 3 4 Adam Kıkırdasınlar oh paraaaa
Eyüp Safa
Eyüp Safa 23 gün önce
Sigara güzelmiş :)
Atakan KILIÇ
Atakan KILIÇ 23 gün önce
Misafiride konuştursaydın 😂
Eser Tan
Eser Tan 23 gün önce
abi dizi hayırlı olsun :D
Pelda Kaçmaz
Pelda Kaçmaz 26 gün önce
Hasan Can Kaya gelsin artık ya
Alperen Patir
Alperen Patir 26 gün önce
Olmamıslar kesinlikle devam etsin sarıyo
Batuhan Yılmaz
Batuhan Yılmaz 28 gün önce
Cidden olmamış
Simay Akkaya
Simay Akkaya 29 gün önce
Olmamışlar son bölümden daha eğlenceli..
Nesli Atay
Nesli Atay 29 gün önce
Bahsettiği manken oyuncu kızımız muhtemelen Tuğçe Karabacaknahahzjskxjxkxjdkdd
Nalan Bektaşoğlu
Nalan Bektaşoğlu Aylar önce
Bizi çocuklarda izliyorum. .......yok ya şey.........
melike kelebek
melike kelebek Aylar önce
🦋
Dr Kevser KARAGOZ
Dr Kevser KARAGOZ Aylar önce
Sıkıldığım her bölümden ya da videodan sonra dönüp bunu izliyorum 🤣🤣🤣👏🏻👍🏼🙏🏼👋🏻
enis yıldız
enis yıldız Aylar önce
Sarp içip de gelmiş :)
Hasan Kaya
Hasan Kaya Aylar önce
Nerde yani bolum
Ahmet Kerem Yanal
Ahmet Kerem Yanal Aylar önce
gitmeyen konuğu seri yapsanıza abi kısa pinç gibi olmuş elinize sağlık
qubeck
qubeck Aylar önce
Bayadır pinç yok. Umarım ruhunu paralı platforma satan kervanına katılmazsın..
fast blue man
fast blue man Aylar önce
bende kendi çapımda film efektleri yapıyorum. youtube sayfama ve fast blue man instagram sayfama ziyaretiniz beklerim. iyi günler.
Melih Kara
Melih Kara Aylar önce
noldu be bi adam vardı her şeyi tahmin ettiğini iddia eden. Bkm oyuncuları geldiği bölümde covid Aralık gibi biter demişti noldu bitmedi, şu kendi salak kitleni kandırmayı birak
Eibigo
Eibigo Aylar önce
Hasan Can Kaya gelir herhalde artık.
Tolga Yılmaz
Tolga Yılmaz Aylar önce
O değilde neden halen "KATIL" butonu gelmedi..!
İlknur BULUT
İlknur BULUT Aylar önce
Gitmeyen konuk değil susmayan Oğuzhan bölümü olmuş . Neyse ki konuşmanı seviyorum .👍
Tipi Ağa
Tipi Ağa Aylar önce
“Müşteri Konuşanlara gitti” diyolaağ
Melih Soner
Melih Soner Aylar önce
Başkan Atiila komutan dan bekliyoruz yeni bir video lütfen
Jaehyun’s Fan
Jaehyun’s Fan Aylar önce
İzleyenler: İrem Derici gelsin, Aykut Elmas gelsin, Tolga Çevik gelsin Oğuzhan Uğur 🤝 Bir konuğu 50 kere çağırmak
Masal Yağmur
Masal Yağmur Aylar önce
🙄 Oğuzhan abi üzdün be halla bi pinc yok 🙄
MUHAMMET YASIR ZORBA
MUHAMMET YASIR ZORBA Aylar önce
Dislike a abanın
bobo dodom
bobo dodom Aylar önce
oğuzhan bey 2 haftada bir pinç yayınlıcaz dediniz :(((((
Serhat Yilmaz
Serhat Yilmaz Aylar önce
Koymus olmak icin video koymakta böyle bisey olsa gerek.
Sedat Temiz
Sedat Temiz Aylar önce
Vallahi sarp dumanlanmış sandım
Uğur Asan
Uğur Asan Aylar önce
Adam aynı andy kaufman :)
İzzet Güneş
İzzet Güneş Aylar önce
Abi şu katıl butonunu aç artk
Elmir Elizadə
Elmir Elizadə Aylar önce
Abi mevzuları özledik bee lütfen yeniden çeke bilirsen çok mutlu olurum.Bu durumları senden iyi anlata bilen yok.Yani sadexe şunu söyliyim tarihi bize böyle öyretdilerde bizmi okmudık
Futbolda her şey
Futbolda her şey Aylar önce
Atilla komutanımla mevzular gelsin
Muhammed Sağıroğlu
Muhammed Sağıroğlu Aylar önce
mafyalar seni tehdit etmiyormu,seni içeri attırırız demiyolarmı,yahut hiçmi dövmeye kalkmadılarmı
Büşra Doğdu
Büşra Doğdu Aylar önce
Oğuzhanın gözleri biraz daha açık kalırsa yok olacak kıpkırmızı olmuş 🤦🏻‍♀️
Hakan Türkmen
Hakan Türkmen Aylar önce
Yıl 2021 artık neredeyse trendlerr giremiyorsunuzz :(((
Ahmet Şirin
Ahmet Şirin Aylar önce
Bir de HASAN CAN KAYA gelse cok iyi olur.
Erkekler de Yapar
Erkekler de Yapar Aylar önce
Oğuzhan Uğur,Mesut Süre,Fazli Polat,Cem İşçiler,HasanCan ın olduğu bir masa efsane olur mu?
Haci Sevim
Haci Sevim Aylar önce
Abi yeni bolum pinc gelsin
Dilek SERTKAYA
Dilek SERTKAYA Aylar önce
trpost.info/get/rUd2Wfhn09NN3uh0iU-BPg.html
Lorin Oymak
Lorin Oymak Aylar önce
Sarpppppppppppp !!!!!!!!!!Gelmişssss
Afbelenn -
Afbelenn - Aylar önce
ABİ BU BÖLÜM ÇOK ŞIMARMIŞSIN BE
Ümmü bcr
Ümmü bcr Aylar önce
Abi Hasan Canı konuk alsana . Çok sevdiğim iki insanı aynı karede görmek istiyorum .Seviliyorsun .
pervin
pervin Aylar önce
Oğuzhan abi keşke Prof. Dr Sinan Cananı konuk etsen bence hocamız gibi değerli insanların bilgisine ıhtiyaç olduğunu düşünüyorum
Özçelik Bıldırcın
Özçelik Bıldırcın Aylar önce
trpost.info/list/video/e8yQpYp_ybnbdKo.html Un kurdu kolonisi ve Bıldırcın yavruları 😊
Muhammed Şafak PİNAR
Muhammed Şafak PİNAR Aylar önce
Olmus bu...
Ali calip ŞiMŞEK
Ali calip ŞiMŞEK Aylar önce
trpost.info/list/video/atutZoJnrNDep4Q.html
Semih Topallar
Semih Topallar Aylar önce
babanın oğlu kemal gelsin diyenler
mümin ilbek
mümin ilbek Aylar önce
Yokmu bir aykut elmasın gelmsi yaa +1
Abdullah Durmaz
Abdullah Durmaz Aylar önce
Oğuzhanın yanında kupa varken neden kahveyi yada çayı pet bardakla içiyo
Tolga CANN
Tolga CANN Aylar önce
Babanın oğlu kemal ne zaman geliyo
mese havvva
mese havvva Aylar önce
Eleştiren arkadaşlar videonun adı zaten olmamışlar bu bilinçle izleseydiniz keyif alırdınız gülerdiniz en azından. videoyu yükleyenler ne yüklediğinin farkında merak etmeyin niye insanların moralini bozuyorsunuz ki
Ümid Babayev
Ümid Babayev Aylar önce
Elraeni konuk al
mese havvva
mese havvva Aylar önce
❤️Bol bol gülme garantili muazzör bir video olmuş ❤️
mese havvva
mese havvva Aylar önce
Kamil kim ya çok merak ettim
Emre Özer
Emre Özer Aylar önce
Video sonunda sarp la oğuzhanın gözlere bakılırsa bunlar hıdırlıkdan veya doğantepeden biseyler almış yada uzun süre uykusuz kalmıslar.
Can Büyükkaya
Can Büyükkaya Aylar önce
Abi youtube katıl butonu koyup ücretli yapacaktın?
Ayşən Bayramova
Ayşən Bayramova Aylar önce
Tolqa Çevik gelsinn 😍😍 lütfeeennn. Azerbaycandan selamlar bu arada 🇦🇿🇹🇷
Fatima Aliyeva
Fatima Aliyeva Aylar önce
Gereksizse söndür klibi gerçek hayattan esinlenilmiş vay be😂
Elif Sude Kaya
Elif Sude Kaya Aylar önce
Ulan artık tolga çeviği getirsene aaa
öyle işte
öyle işte Aylar önce
Namık Ekin'i Mevzular programına konuk olarak çağırabilir misiniz?
Busranur Atmaca
Busranur Atmaca Aylar önce
Daha çok oğuzhan konuk olmuş ve susmamış
Kumsal Naz Kaplan
Kumsal Naz Kaplan Aylar önce
KATIL BUTONU NERDEEEE
Ömer Cantaş
Ömer Cantaş Aylar önce
Arkadaşlar uzman akrabama atılan bir iftiradan dolayı sesimizi duyurmamız gerek beğenir misiniz? Oğuzhan ağabeye ulaşmamız gerek mesaj atıyorum dönüş almam gerek
Çağatay Kurt
Çağatay Kurt Aylar önce
Kanka benim programa gelsene. Ben konuşayım sen de gül. - E başka? + Ne başka? O kadar işte
Umut
Umut Aylar önce
Lan pinc cekin artık
Ali Altınışık
Ali Altınışık Aylar önce
Protein o protein ver ben yutçam ya sen nasıl kralsın
Yahya Sezgin
Yahya Sezgin Aylar önce
İdam sehpasında hapşıran mahkuma çok yaşa demek gibiydi bazı hayallerim...
HAMZA HAFİF
HAMZA HAFİF Aylar önce
Ağam keşke bu arkadaşa bir şey yedirip içirmeseydik.
Batuhan
Batuhan Aylar önce
Kaan tangöze yi davet et
Emre Türkoğlu
Emre Türkoğlu Aylar önce
Ali Türkşeni konuk edermisiniz
ahmet kaplan
ahmet kaplan Aylar önce
Konugun hiç konusmadigi bölüm
EnesGod
EnesGod Aylar önce
9:25 gavatlık
Zakir Gozelov
Zakir Gozelov Aylar önce
Pinc cekmeye usenince olmamislar hakkinda konusmayarak olmamislar iteleyen babala tv )
Mert Doğruöz
Mert Doğruöz Aylar önce
Olm madem sadece sen konuşcaksın niye konuk alıyorsun o zaman.
Hasan Dolasık
Hasan Dolasık Aylar önce
Aykut elmas gelecek mi la bu ney hep kafana gore getiriyorsun
Derya Aksu
Derya Aksu Aylar önce
Hasan Can Kaya'yı konuk alır mısınız?
Pezevizyon
Pezevizyon Aylar önce
OĞUZHAN ABİ NERDE PİNÇ NERDE MEVZULAR NOLDU
MELİS ŞAHİN
MELİS ŞAHİN Aylar önce
Olmamışlar 2 mi 1 i nerede bunun 😂
İbrahim Taban
İbrahim Taban Aylar önce
Muhabbet fısmış dedikten 10 dakika sonra ahahha
mehmet kırgeç
mehmet kırgeç Aylar önce
6:45 ruhunuz sapık :D :D :D
Faruk Semiz
Faruk Semiz Aylar önce
gülmek bulaşıcıdır hep gülün güldürün reis
Sihirli Annem - Betüş Çilek'i Unutamıyor...
8:59
Dilşah, annesine kavuşuyor! - Hercai 54.Bölüm
2:56
Maraşlı 1. Bölüm
2:8:04
Maraşlı
görünümler 1,6 Mn
Menajerimi Ara 21. Bölüm Fragman
0:57
Menajerimi Ara
görünümler 1,8 Mn
TAŞ-AŞK | 4.Bölüm (Konuk Partner: Özge BORAK)
54:14
Sihirli Annem - Betüş Çilek'i Unutamıyor...
8:59
Dilşah, annesine kavuşuyor! - Hercai 54.Bölüm
2:56
Maraşlı 1. Bölüm
2:8:04
Maraşlı
görünümler 1,6 Mn
Menajerimi Ara 21. Bölüm Fragman
0:57
Menajerimi Ara
görünümler 1,8 Mn
Baraj 22. Bölüm 2. Fragmanı
0:54
Baraj
görünümler 2,4 Mn
THE PLATFORM - BÖLÜM 2 | KAYNAŞMA
5:41
Filmler ve Filimler
görünümler 342 B
BUZ DOLU ARABADA KALMA YARIŞMASI!!
24:42
Deli Mi Ne?
görünümler 2,3 Mn