Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Ali Biçim, Mesut Can Tomay, Uberkuloz, Ela Rumeysa Cebeci

  görünümler 6,049,219

BaBaLa TV

7 aylar önce

Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Ali Biçim, Mesut Can Tomay, Uberkuloz, Ela Rumeysa Cebeci
👉Babala TV TRpost kanalına abone olmak için:
bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv
P!NÇ'in diğer bölümleri:
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İrem Derici , Mafyacılık, Aptal Kutusu, Pezeberk, Sosyal Mesafe
trpost.info/list/video/dK6wq6aG16ureIA.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ feat. MEVZULAR - Konuk: İbrahim Büyükak
trpost.info/list/video/l5Jnd46AtbDToKI.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Türkler Geliyor , Fatma Turgut , Sizden Gelen Hediyeler , Katılcılık
trpost.info/list/video/dtqkbZ54vZ-0d6o.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ 2020 Yılbaşı Özel Bölüm
trpost.info/list/video/aNF5qKyqqsenjJY.html .

YORUMLAR
Arda Sarıca
Arda Sarıca 38 dakika önce
Hala burdayım
Şükrü Köroğlu
Şükrü Köroğlu Saatler önce
44:33 oğuzhan uğurun o bıyık altından al sana pinç dediğini duyar gibiyim hshdhshshsh
Gizemli Sesler
Gizemli Sesler 17 saatler önce
1:03:33 LXNDJXBWJBSJWS
Gizemli Sesler
Gizemli Sesler 17 saatler önce
Ali biçimin sex düşkünü dediği yere koptum xiebzjwbdiebjdbekdbdh
Rana Gümüş
Rana Gümüş Gün önce
hala buradayız ehehe en iyi kısmını kaçırmam
Berzan Özdemir
Berzan Özdemir Gün önce
Hala burdayiz mk
Merve Erdoğmuş
Merve Erdoğmuş Gün önce
HALA BURDAYIZ SONUNA KDR İZLEDİM
Josh Kirby
Josh Kirby 2 gün önce
Ben bu çocukları (Ali Biçim, Mesut Can Tomay) sevmiyordum valla, ama iyi çocuklarmış. Yolları açık olsun...
Roshh_JR JRJR
Roshh_JR JRJR 2 gün önce
hala burdayiz
Seda Aykan
Seda Aykan 2 gün önce
Hala burdayiz
Elvin Qasim
Elvin Qasim 2 gün önce
Hala burdayım
ismail Beşen
ismail Beşen 2 gün önce
Ali mesut ikilisi gelince disslike artmış.
Seydanur Balkas
Seydanur Balkas 3 gün önce
hala burdayız
ENES Karaaslan
ENES Karaaslan 5 gün önce
İZLİYOM ABİİİ EN SONUNA KADAR
kadir tandoğan
kadir tandoğan 5 gün önce
29:16 sen dur 3 milyon olunca görürsün demiş oğusan uğur video 6 mil de şuan
Apo Kaya
Apo Kaya 5 gün önce
7 ay oldu halde be
YoUnG MeN
YoUnG MeN 5 gün önce
Hala buradayız
Park Jimin
Park Jimin 5 gün önce
1:05:50 son ses izledim duyulmadı pek
camshid madatov
camshid madatov 5 gün önce
Hala burdayız
Menal Çelik
Menal Çelik 6 gün önce
Hâlâ burdayiz kaliteli bölüm ağzınıza saglik👏👏
Esma karataş
Esma karataş 6 gün önce
1:05:52 SES FULDÜ SAYGILAR.
Kadir Ata
Kadir Ata 6 gün önce
Çay gibi aziz ol oğuz abbeyyy😀
Umut Demir
Umut Demir 7 gün önce
Hala burdayiz
tuğba Nur
tuğba Nur 7 gün önce
Elanın oğuzhan uğura ağır yürümesi dokunmalı konuşmalar gülerken ellemeler karı direk adamı oltaya almaya çalışmış
sümeyra sıla
sümeyra sıla 7 gün önce
Evleniyorum mu? Neeeehhh 😫 videoyu şuan terk ediyorum sanırım 😟
muhammed emin kul
muhammed emin kul 8 gün önce
Mevzular abd de yaşananlar gelsin senin gözünden
Hamdi Şükrü
Hamdi Şükrü 8 gün önce
Hala burdayıııız
Manmandalin
Manmandalin 8 gün önce
Ya herkes 1:05:52 deki sesi eleştirmiş. Adam 1 buçuk saatlik montaj yapıyor olabilir.
zeynep gülsüm altınbaş
zeynep gülsüm altınbaş 8 gün önce
hala burdayiz
emrah ballı
emrah ballı 8 gün önce
Ela ne yanlıyor oğuzhana bee
Mehmet Baran
Mehmet Baran 9 gün önce
Şimdi burda bi polemik başlatacağım kizların ciplak giyinmesine karsiyim neden ? Biz gözümüze sahip cikmaliyiz AMA ÇOCUK LARIMIZ VAR KÜÇÜK yaşda o KİZLARIN CIPLAKLIKLARINI goruyorlar SOKAKTA SEN bir yerini örtmediğin için KÜÇÜCÜK cocuklar böyle seylere alisip sapitiyor YAPMAYIN ONLAR GÖZLERINE SAĞİP OLAMAZ
Emrah Kılgı
Emrah Kılgı 9 gün önce
HALA BURDAYIZ REİS
Refia Yılmaz
Refia Yılmaz 9 gün önce
hala burdayız
mrs seagull
mrs seagull 9 gün önce
hala burdayiz hhahah biraz gec kaldimda neyse
Mehmet Ali
Mehmet Ali 9 gün önce
Şu uberi hiç sevmiyom
Necati Maden
Necati Maden 9 gün önce
Abi kaç zeynep hiç anlamadım
Reizlook GM 06
Reizlook GM 06 10 gün önce
Hala burdayız
Vuuxyn
Vuuxyn 11 gün önce
Burdayız reis
Hikmet Özten
Hikmet Özten 11 gün önce
Onu bunu geçte ünlem işaretinin yanındaki n’yle ortasında oluşan boşlukta bir var
Emre Güvenç
Emre Güvenç 12 gün önce
hala burdayım
Melek Özdemir
Melek Özdemir 12 gün önce
yo bildirim gitmiyor
Zehra Satiç
Zehra Satiç 12 gün önce
hala burdayıızz
H T
H T 12 gün önce
Yorumlara bakiyorum beyinsiz takimi... Nasil bir molozdan toplum yaratildi...
sarpikkral
sarpikkral 13 gün önce
😂😂😂😂😂
Umuthan Ozel
Umuthan Ozel 13 gün önce
Hala burdayiz sonuna kadar.. oguzhan mesut ali izledigim en keyifli videolardan biriydi
Farhat Muradow
Farhat Muradow 15 gün önce
HALA BURDAYİZ
ruedaw hold
ruedaw hold 15 gün önce
bu ikili tekrar gelsinsss
ruedaw hold
ruedaw hold 15 gün önce
abi ali abiyi ve mesut abiyi cok seviyorum bide senin videonda olunca 2 kat daha eylençili olmuşlar jhgfdfhjkjhg
Ferit Celal
Ferit Celal 17 gün önce
IVJNÇ NE ZAMAN ?
Fatih Buğra ARTIK
Fatih Buğra ARTIK 17 gün önce
Kenan Sofuoğlunu programa alırmısınız hiç bi motorcu ile video yok
Fatih Buğra ARTIK
Fatih Buğra ARTIK 17 gün önce
1:05:52 kulaklık takanların ruhuna fatiha.
Bayram Capli
Bayram Capli 17 gün önce
Buradayız
Fdm Uyr
Fdm Uyr 17 gün önce
Bitti :)
İlker Buğrahan Tüzel
İlker Buğrahan Tüzel 18 gün önce
izledik
İlker Buğrahan Tüzel
İlker Buğrahan Tüzel 18 gün önce
izledik
Esin POLAT
Esin POLAT 18 gün önce
Buraya kadar izlemiyorlar demesi fakat sonuna kadar izlemem dışında bir sorun yok. Kalkıp 10 dakka ders çalışsam esnemeye başlarım. Mahvettin be pinç
Zeynep Cerrahoğlu
Zeynep Cerrahoğlu 18 gün önce
İnsanlar kimin kaç tane kitap okuduğuna neden bu kadar takıyor anlamıyorum gerçekten. Önemli olan okuduğun kitabın kalitesidir sayısı değil ki.
B A.
B A. 19 gün önce
İlk defa Oğuzhan Uğurdan uzun konusan konuklar ali biçim ve mesut can 👏👏
Mehmet gültekin Özkurt
Mehmet gültekin Özkurt 19 gün önce
haaalaaa burdayız :D
Can Yıldız
Can Yıldız 20 gün önce
Marmaris güzeldir reyiz :))
Durmuş Arıcı
Durmuş Arıcı 20 gün önce
Sen adamsın kardeşim
Blood Bender
Blood Bender 20 gün önce
Hala izliyoruz
REİS
REİS 20 gün önce
Hala burdayızzzzz
Klarnemretist
Klarnemretist 21 gün önce
Hala burdayız 😁
Mesut Yuruk
Mesut Yuruk 21 gün önce
www.twitch.tv/jl_hanci?sr=a
kayra alçaylı
kayra alçaylı 22 gün önce
3:29 abi sen şuan desenki bütün güzel kızlar dm gelsin 1mn mesaj gelir
DEDSEC
DEDSEC 23 gün önce
1.42.56 abi vallaha ben her zaman 1 saatlik videolarını arıyom abi 1- 2 saat videolar güzel oluyo
#######################
####################### 24 gün önce
Abi kardeşinle benzemiyorsunuz sokakta görsem arkadaşlar derim
Fatih Akbey
Fatih Akbey 24 gün önce
Ya bırak ne süzgeci adamlar gta vice city oyununun şifrelerini feto şifreleri diye yayınladılar
Eray Sözbilir
Eray Sözbilir 24 gün önce
Hala burdayız abi
Nasıl Yani?
Nasıl Yani? 25 gün önce
Şu Mesutcana Alkol Vermeyin. Çok ayıktırıyo hali hareketiyle aga 😂
Bangtanie Boys
Bangtanie Boys 25 gün önce
01:05:56 kulaklıklılara El-Fatiha
Kerim Öztürk
Kerim Öztürk 25 gün önce
Hala buradayım abi😀😅
Kerim Öztürk
Kerim Öztürk 25 gün önce
Serenay sarıkaya
Levi Ackerman
Levi Ackerman 26 gün önce
Videonun kapak fotoğrafında Oğuzhan hariç herkesin ifşası var..
bizim aile
bizim aile 27 gün önce
oguzhannn ela hanim sana agir yurumusss🤣
Ugurcan Altuntas
Ugurcan Altuntas 27 gün önce
Hâlâ buradayız
başak dizer
başak dizer 27 gün önce
Elanur Oğuza yürüyo resmen ama Oğuzhan hic orali değil. Ha birde 1.75 e kısa diyo...
Beyza Sevim
Beyza Sevim 29 gün önce
Pinçin son bölümünde: Pezeberk: abi senin banka soyma hayalin vardı vardı Oğuzhan: olum niye ifşa ediyorsun Bir kaç bölüm öncesinde Oğuzhan: soygun yapalım
oğuzhan açık
oğuzhan açık Aylar önce
Oğuzhan’ın piyano çalmasını gören olmak farklı mı acaba?
Özge Aslantürk
Özge Aslantürk Aylar önce
Pezeberki direk atlayanlar butonuyum😁
Cidi K.
Cidi K. Aylar önce
Ela ne gıcık bir tip
Affalar
Affalar Aylar önce
Sona kadar geldik abim
Berke Core UĞURLU
Berke Core UĞURLU Aylar önce
1:20:33
Mustafa Kaboğlu
Mustafa Kaboğlu Aylar önce
Aynen güzel bölüm oldu valla ikincisini doeda da bekliyoruz
Latife Acar
Latife Acar Aylar önce
Acaba yaşlandın mi iki de bir ben ne anlatıyordum diyorsun unutkanlık parkinson sonrasında aizhamir
Sıddık Zeren
Sıddık Zeren Aylar önce
Ali biçim Mesut Can tomay bölümüne çok güldüm
Rana Rn
Rana Rn Aylar önce
Kapak fotoğrafına bak şampiyonlar ligi
Kumsal Naz Kaplan
Kumsal Naz Kaplan Aylar önce
Bebegim ben mevzular izliyorum ki ccook uzun suredir ayni zamanda kitabida okudum sen simdi amerika boyle amerika soyle diye ne güzel anlatmışsın kötülemisin ya tam kötülemek degilde neyse e benim kurban oldugum sen iphone kullaniyosun ?
Kumsal Naz Kaplan
Kumsal Naz Kaplan Aylar önce
De ülkeninde kendigi yaptığı bisey de yok sende haklısın yani yaparizda dışa bagimli bi ülke oldugumuz icin yani napak
Barış Atacik
Barış Atacik Aylar önce
Facia üçlüyu de görmek istiyoruz5
tilki dünyası
tilki dünyası Aylar önce
Rezil bir video
İnci Puşuroğlu
İnci Puşuroğlu Aylar önce
27:15 pezeberk ve oğuzhan uğur'un birbirine bakışları 🤭gözler konuştu
Ahat Kaplan
Ahat Kaplan Aylar önce
Hala buradayiz😁😁
Nice Kiwi
Nice Kiwi Aylar önce
1:05:52,,1:05:54 üncü sahnede dalmıştım izliyordum telefonda son sesti altıma sı****
Tolga Koca
Tolga Koca Aylar önce
Burdayız🥰
Alihan Gürses
Alihan Gürses Aylar önce
Reis seni izlemeyen baksın dalgasına İnşallah bi ara denk geliriz geyik muhabbetinin anasını ağlatırız☘️👊
emircan durmuş
emircan durmuş Aylar önce
oldüm
Nazli Pak
Nazli Pak Aylar önce
Gülmemek için Berk’in de Oğuzhan’ın da melodinin notalarına odaklanması 😂😅
Matill Daa
Matill Daa Aylar önce
Ela nın oğuzhan uğur'a yürümesi ama oğuzhan ın hiç takmaması
Firdevs Altınova
Firdevs Altınova Aylar önce
Kaçıncı izleyişim bilmiyorum
Şevval Taş
Şevval Taş Aylar önce
Aykut Elmas'ın gelmesini isteyen yorumlara kalp atmışlar. Ay istediğimiz olucak galiba gençler.🥳
Çok Güzel Hareketler 2 - 68.Bölüm
1:54:47
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,9 Mn
Alev Alev 11. Bölüm Fragman
1:07
Alev Alev
görünümler 1,2 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 47. Bölüm 2. Fragman
0:58
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1,8 Mn
1970 Model Mercedes ve 250 Bin TL’lik Restorasyon
26:37
ALİ BİÇİM VE MESUT CAN TOMAY TWITCH YAYINIMA KATILDI!
3:34:37
P!NÇ with OGUZHAN UGUR
1:12:01
Onedio
görünümler 4,5 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 68.Bölüm
1:54:47
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,9 Mn
Alev Alev 11. Bölüm Fragman
1:07
Alev Alev
görünümler 1,2 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 47. Bölüm 2. Fragman
0:58
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1,8 Mn
1970 Model Mercedes ve 250 Bin TL’lik Restorasyon
26:37
Hekimoğlu 33. Bölüm Fragmanı
0:55
Hekimoğlu
görünümler 465 B
Lise vs Çocukluğunuz/ 11 Komik ve Garip Durum
12:41
Payitaht Abdülhamid 134. Bölüm
2:25:45
Payitaht Abdülhamid
görünümler 145 B
Enes Soylu En Yeni Tiktok Videoları
1:00
Enes Soylu
görünümler 1,6 Mn
2020'nin kamera arkası!
7:22
Show Ana Haber
görünümler 2,7 Mn