Mevzular 39 - Kör Tarih (Hasan Atilla UĞUR - Oğuzhan UĞUR)

  görünümler 917,840

BaBaLa TV

5 aylar önce

Mevzular'ın 39. bölümde Hasan Atilla Uğur ve Oğuzhan Uğur birlikte sosyal medyadaki sahte Atatürkçü hesapların bilinçli yanlış yönlendirmeleri hakkında açıklamalar yapıyor. Bununla birlikte gündemde olan Ayasofya Müzesi'nin tekrar ibadete açılması, Mustafa Kemal Atatürk'ün Ayasofya kararının hangi önemli kazanımlara önayak olduğu, Ali Erbaş'ın konuşması, hilafet söylemleri ve yerel yönetimler yasası Mevzular'ın bu bölümünün diğer konuları.
👉Babala TV TRpost kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR
eren cesur
eren cesur 2 gün önce
ABİ DEMİŞSİNKİ SİZİN DEDELERİNİZ GİBİ fransaya veya başka yere kaçmadık peki bulgaristan göçmenlerinedemi dedin bunu yani bunu kastederekmi dedin bunu
yasin çağın
yasin çağın 2 gün önce
Çok büyük adamsin tebrikler
Muaz Ozen
Muaz Ozen 3 gün önce
Bizler neden mevzuların dewam etmesini istiyoruz sarıyor, eğleniyoruz, güzel içerik diye değil mevzuların bu ülkenin gençlerine yararı olduğu gibi birşeylerin birtakım konuların ortaya tekrar çıkmasını sağlayan bu programı bizler busebepten devamını istiyoruz. (cümlemde yanlış bi anlatım varsa affola!)
eray özçim
eray özçim 5 gün önce
içimi milyonlara duyurmuş kahraman bir baba ve herşeye ragmen pes etmeyen adam gibi adam Oguzhan Ugur seviliyosun abi :)
saliha elçi
saliha elçi 7 gün önce
Hasan Atilla Uğur, bizlere tarih bilgilerimizi daha fazla geliştirmek için kendisinin baş ucu eserleri paylaşabilir misiniz?
ali Genç
ali Genç 7 gün önce
Tarih dersinden hakkında c hoşlanmadım sıkıcı gelirdi öğretmenlerde şansıma miy miy spor genckik kulubuydu Atilla Uğur gibi tarih ogretm bı olsa sabah akşam tarih okurdum çünkü anlatmak bir sanattir
buket çetin
buket çetin 15 gün önce
Yemin ederim sıkıldım artık Atatürk ü Türkiye de yaşayıp Türk kimliği taşıyan insanlara savunmaktan savunmak zorunda kalmaktan içim daraldı ne ara bu hale geldik ne ara kendimizden atamızdan şüphe eder hale geldik ne ara bu kadar saygısız sevgisiz tahammülsüz olduk bizler anne babalarımızdan dedelerimizden ninelerimizden Atatürk ve silah arkadaşlarının kahramanlıklarını dinleyerek büyüdük ne ara bu kadar uzaklaştık unuttuk anlayamıyorum kafam almıyor benim bir evladım var 5 yaşında biri de 3 ay sonra doğacak ikisini de Türkiye ye Atatürk e Türk milletine saygılı olarak yetişirmeye çalışacağım elimden gelen herseyi yapacağım bu konu da sizler de anlatmaya devam edin lütfen gençlerimiz bilinçlensin ki bu gidise artık bi dur diyelim bizler Türk milleti olarak bize bu gün bu imkanları sağlayan cumhuriyetimizi kuran vatanımızı namusumuzu koruyan toprağımıza sahip çıkan Mustafa Kemal Atatürk e ve silah arkadaşlarına gereken değeri önemi vermek zorundayız çok duyuyorum sevmek zorunda değilsiniz saygı duyun diye hayır efendim sevmekte zorundasınız eğer şuan da Türkiyede yaşıyorsanız bir bayrağınız bir toprağınız varsa okuyup yazabiliyorsanız oy kullanıp istediğiniz düsünceyi özgurce savunabiliyorsanız bir diliniz bir adınız soyadınız varsa bunun için zamanında savaşan o insanlara yatıp kalkıp dua etmeniz gerek müslüman olan insan Atatürk ü sevemez kafasından bir an önce çıkmamız gerek buna da böyle bir Atamız olduğu için Allah'a şükrederek başlayabilirsiniz
MAHMUT GÖYCE
MAHMUT GÖYCE 16 gün önce
Oku diyenlere bak Fatih Sultan Mehmet Han'ın annesinin Hüma hatun olduğunu bilmiyor yani Vikipediye girseniz Emine Gülbahar Hatun'un dini'nin İslam olduğu yazıyor. Oku diyenlerin okumaktan aciz olduğunu görüyoruz. Yazıklar olsun sizleri milyonlar izliyor bir tıkta ulaşacağınız şeyleri yalan olarak ifade ediyorsunuz.
HEDEF 10K
HEDEF 10K 13 gün önce
Hay yasaa
Alperen Öz
Alperen Öz 17 gün önce
hem bir de Fatih Sultan Mehmet ( RahmetUllahi Aleyh ) bir şeriatçıydı ve Allah 'ın hükmüne uyarak müslüman olmayanlara da hak verdi onlarda birer vatandaştı her vakit Osman'lı da olduğu gibi (hainlerin zamanı hariç)
HEBELE HÜBELE
HEBELE HÜBELE 18 gün önce
Cahili cühela insanlar fatih 1432 de doğdu 2. murat ise hristiyan eşiyle 1437 de evlendi tarih fukaralari açın bi kitap okuyun
HEBELE HÜBELE
HEBELE HÜBELE 17 gün önce
@Emir Doğan insanın gözünün içine baka baka yalan söylüyor ya bide okuyun diyo
Emir Doğan
Emir Doğan 17 gün önce
Hiç yorma kendini anlamıyorlar 😒
Kudretüü Karaca
Kudretüü Karaca 20 gün önce
Şanlı türk subayındaki devlet terbiyesine her zaman hayranımdr . Güzel kardeşm ergenekon türk milliyetci subayları balyoz ise türk atatürkcü subaylardı ;) o dönemde ergenekon balyoz die lanse ettikleri ceza yatrdıkları güzel insanların hepsi devletci milletci askerlerdi o dönemki savcı hakimler ise çogu fetöden içerde yatıyor kimsenin ahı kimseye kalmaz
Eyüp Taha Gürçay
Eyüp Taha Gürçay 20 gün önce
Benim anlayamadığım o kadar kişi suçsuz olduğunu hâlde tutuklanıp aynı baban gibi içeriye atıldığını bildiğiniz halde iken niye halen gerçek fetöcülere laf değilde, bütün fetoden atılmış kişilere hakaret edip benimsediği düşünceyi karalamaya çalışıyorsunuz. Benim babam eski komiser yardımcısı idi ve benim babam işinde iyi, vatanına milletine bağlı, hakkı hukuku bilen bir kişi ve babam gibi birçok kişi var. Benim babam ki "oğlum Atatürk'ün yaptığı birçok şeyi bilin, onun izinden gidin" diye bir insan ve zaten gerçek fetöcülerin bir çoğu yurt dışında zevkine sefasina bakıyor Türkiye'de ne olmuş ne bitmiş umurlarında değil. Burdaki gariban kesim fetonun ne olduğunu bilmeden içeriye atılan vatan kahramanları. Bu saatten sonra at izide it izide belli düşünen anlar zaten...
Safa Gencay
Safa Gencay 25 gün önce
1. FATİH SULTAN MEHMET HAN'ın annesi Mara hatun değil Hüma Hatun ve Hüma hatun Müslümandır 2.si Gülbahar hatunun babası Bozkurt beydir oda Müslümandır
Emir Doğan
Emir Doğan 19 gün önce
Dilini yorma kardeşim bunlar anlamadı ve anlamıyacak 😒
Rabia Çağrıcı
Rabia Çağrıcı Aylar önce
14,50 Osmanlı devleti Hilafet makamını kullanmış mıdır? Kullandıysa da sonucunda ne görmüştür? çığırtkanlık yapanlar biraz da islamiyet tarihini araştırsa ve diğer islam ülkelerinin neden "tutumsuz" kaldıklarını araştırsalar keşke.
Mehmet Metin Kılınç
Mehmet Metin Kılınç Aylar önce
Ben 4. Üniversitesi Tarih bölümü olan bir Müslüman Türk genci olarak söylediklerinizin birçoğuna katılıyorum şerefli komutan Atilla Uğur. Saygılarımı sunuyor okuma tavsiyenize kesinlikle katılıyorum. Bununla birlikte size de bir tavsiyede bulunuyorum ki siz de Vahidettin'i tarafsız bir şekilde okuyun. Ulu Önder Mustafa Kemal hakkındaki söylemleriniz ne kadar doğru ise Vahidettin hakkındakiler o derece yanlış yanlıştan ziyade yanlı. Bu durum beni üzüyor çünkü atalarımızı ayrıştırmama üslubunuza yakışmıyor bu üslup. bir diğer bilgisiz ve yanlı olan konuşmanız da şu ki bu da çok önemli bir konu: Fatih Sultan Mehmet'in annesi Mara Hatun olmadı mümkün değil. Çünkü Sultan Murat evlilik zamanları ile Fatih Sultan Mehmet'in doğum zamanı birbirini tutmaz. Annesi gözde eß konumunda olmayan ve tahta çıkmadan vefat eden Fatih, kendisine çok iyi davranan Haseki konumundaki Mara Hatun'a çok derin bir hürmet muhabbet ve sevgi beslediği üvey annesi Mara Hatuna annem diye hitap eder fakat yıllar birbirini bariz derecede tutmaz. Ve eşi Gülbahar Hatun da sonradan Müslüman olmuş ve Müslüman olarak vefat etmiştir. Bu bir savunma değil gerçeklerdir. Herkes size saldırmıyor görüşünüzde olmayan herkes gerici değil ve okuyan araştıran da çok kişi var inanın. Saldırgan ve bağnaz düşünce bir yere yaftalanmamalıdır çünkü her görüşü bu şekilde savunanlar olabiliyor. Söylediklerinizin büyük bir kısmına katılan ben bu kısımlardaki bilgi eksikliğinizi yanlı ve kapalı tutumunuzu size yakıştırmıyorum. Saygılarımla...
Emirhan Kahveci
Emirhan Kahveci Aylar önce
9:16 ayrıntıyı fark edenler
Sude Diker
Sude Diker Aylar önce
Hasan atilla uğur’un oğuzhan uğur’a gururla bakışı 😍
mdh svk
mdh svk Aylar önce
Daha fazla beğeni atamıyor muyuz 1 tanesi yeterli gelmedide
Merve Günal
Merve Günal Aylar önce
Hasan Atilla abi ye de tarih programi yapilsa ya hos o keskin bakislardan su an ben de gerildim. Abi yapabilir misin ? Lutfen...
erkan doganer
erkan doganer Aylar önce
Okuyun diyen adam tarihten bi haber olması da baya ironik olmuş, f. Sultan mehmet te papazdı zaten aynen 😂
Alim Özcanoğlu
Alim Özcanoğlu Aylar önce
Aynen reis bunlar çok cahil. Ahmet Şimşirgil hocanın çok güzel bir sözü; "Okuma bilmeyip yazan O dur dünyayı bozan" konuyla alakası olmayan bazı zatlar Google girmekten bile acizler. Okuyun diyor ya videoda keşke okusa kendiside
byrozen
byrozen Aylar önce
Bilgilerde çok yanlışlar var. Araştırılmadan yapılmış konuşmalar bunlar.
GokVerS Adam
GokVerS Adam Aylar önce
Oğlumun hesabından yazıyorum gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum sizi eyer bağnaz yobaz ve cahil insanları davet edip gerçek yüzlerini milyonlara göstermenizi temenni ediyorum canım ülkemde cehalet aldı başını gidiyo sizler gibi ileri görüşlü insanlara ihtiyacı var bu memleketin Atilla Uğur bey
Ramo Mirza Han
Ramo Mirza Han Aylar önce
Yahu sen hasta mısın? Fatihin annesi ne zaman hristiyan oldu? Insanlari bir de yanlis yonlendiriyorsunuz. Ayip günah ya
Kuşist V3
Kuşist V3 Aylar önce
Sayın Atilla Uğurun belli bilgi yanlışları var aralarda insan olarak hatalar olabilir hele kamera karşısında yine de hoş görüsü ve üslubu hoş ama oğuzhanın cahilliğini ve iğrenç üslubuyla bas bas bağırması üzücü bir durum. Görüşler farklı olabilir ama oğuzhanın iğrenç ve rezil üslubu bitirmiş videoyu.
Burak can
Burak can Aylar önce
Senin meczub dediğin adamın tırnağı bile olamazsın ve mustafa kamal i iyi araştır
Fatih Erdoğan
Fatih Erdoğan Aylar önce
Yanlış tarih anlatıyorsunuz insanlara Fatih sultanın annesi vesaire birkaç konu daha bence hakim olmadığınız konuda video yapmayın
Emre T.
Emre T. Aylar önce
Öncelikle bu zamanda kadari bizlere anlatmış olduğunuz birtakım konulardan dolayı teşekkür ediyorum.Bazı konularda fikir ayrılığımız olduğu için saygıyla dinledim ve notlar aldım.Ayrıca bu vatana hizmet etmiş H.Atilla Uğur'a da saygılarımı ifade ediyorum. 1) 3:05 ''Sizin dedeleriniz gibi... ile başlayan cümle için : Bu konuda 3 Mart 1924 günü çıkan ''431'' sayılır kanuna bakmanızı öneriyorum. Ayrıca '' Bugün dünyanın en şerefli insanı ölmüştür.İsteseydi askeri gücü arkasına alıp bana karşı savaş açabilirdi ama yapmadı'' sözünü bilmenizi isterim. - 16 Mayıs 1926 ( Mustafa Kamâl Atatürk) 2) 7:18 - Ali Erbaş'ı tanımam bilmem etmem.İsmen ve konum itibariyle bilirim. Burada ''Lanet okuma'' olayı Ali Erbaş'a ait değildir. Fatih'in bir vakfiyesinin olduğuna inanılır ve bu vakfiyeye göre Fatih'in sözlerini aynen aktarır. 3) 7:37 ''Ellerinde kılıçla şeriat şovu yaptığı...'' Osmanlı geneleğinde yüzyıllardır devam eden şov! olayının aslı şudur. Bir yer fethedildiğinde o yere ait en büyük mabedin camiiye dönüştürülmesidir. Bu olaya kılıç hakkı denir.Yüzyıllardır devam etmiş olan bu gelenekte cuma günleri imam hutbeye kılıçla çıkar. Günümüzde halen bu gelenek devam etmektedir.Kılıç hakkı ile alınan camii birçok şehrimizde mevcuttur ve uygulanan adet de halen mevcuttur. Kısacası Kılıç hakkı olayını araştırmanızı isterim. Bu bir şov değildir. 4) 8:01 '' Fatih'in annesi hristiyandı..'' - Bu konuda Fatihin annesinin Mara(Despina) olduğunuz öne sürüyorsunuz. Haksız sayılmazsınız ama eksiksiniz. Fatihin annesi Kastamonu İsfendiyarbey'in kızıdır. Bursa Muradiye Külliyesinde Muradiye Camii haziresinde yatmakta olan ''Hüma Hatundur. Türbenin kapısındaki kitabeyi okumanızı tavsiye ediyorum. 2. Murat'ın bilinen 5 tane eşi vardır. Bunların birçoğu siyasi evliliklerdir. Sizin dediğiniz Mara Hatun'a gelecek olursak, 2.Murat 'Mara Despina Hatunla 1435 yılında evlendiler. Fatihin doğumu 1432 yılındadır. Fatihin analığıdır. Fatihin annesi erken yaşta vefat ettiği için kendisine bakmıştır. Ana ile analığı birbirinden ayırt etmenizi düşünürdüm. 5) 8:20 ''Fatih'in eşi Gülbahar Hatun hristiyandı...'' Gülbahar Hatun aslen Tokatlıdır ve annesi Kastamonuludur. Tokat'ın göbeğinde Gülbahar Hatun Külliyesi bulunmaktadır. Fatih'in kabrinin yanında yatmaktadır. 6) 9:28 Milli Mücadeleye kimlerin inanmadığının listesini burada yapmayacağım fakat 19 Mayıs'ta Mustafa Kemâl ile birlikte Samsun'a giden Falih Rıfkı Atay'ın 19 Mayıs kitabını okursanız orada kendisiyle birlikte ettikleri sohbetleri eklemiştir.Bizzat kendisinin ağzından Milli Mücadele için gönderildiğini ifade etmiştir. Falih Rıfkı'ya gelince sapına kadar Atatürkçüdür. Kitabının orjinali şuanda sansürlü yahut eksik şekilde çıkmaktadır. Sahaflardan orjinalini edinebilir ve ikili arasında geçen konuşmayı okuyabilirsiniz. 7) 13:02 ' deki söylemlerinize katılıyorum. '' Ama tarih bir şekilde karşınıza çıkacak ve gerçekleri yüzünüze ''şaaaak '' diye vuracaktır. Not: Mustafa Kamâl yazmamın sebebi kendisine doğru ismiyle hitap etiğim içindir. Kendisi 3 kere nüfus cüzdanı değiştirmiş ve ilk olarak adını Mustafa Kemal Atatürk ikincide Kemal Atatürk ve son olarak Kamâl Atatürk olarak değiştirmiştir. Orijinal kimliği mevcuttur okuyabilirsiniz. Videonun tamamını yorumlayacak vaktim olmadı çünkü gece saatlerinde gördüm ve anca bu kadar düzeltebildim çünkü uyumam lazım ve ileride ders anlatmak için yarın ders çalışmam lazım :) Bir kişinin kusmuğunu temizlemek için bir şişe su yetmez.Onlarca şişe ile temizlemek gerekmektedir. Vaktim bu kadarına müsaade etti. Selam ve araştırma ile .. :)
Not a Normal
Not a Normal Aylar önce
Fatih Sultan Mehmet'in annesi Mara hatun değildir yanlış bilgi verip de okuyun okuyun demek?
beko66
beko66 Aylar önce
Birazcik okuyun bilmiyorsaniz. Fatih sultan mehmetin annesi hiristiyanmis mis. Esi de hiristiyanmis. Ya böyle programlar yapiyorsunuz, birazcik arastirsaniz olmaz mi? Müslüman olmayan biri varsa, söyledikleriyle ve yazdiklariyla kanitlanan mustafa kemaldir. Bunu neden söylemiyorsunuz? Isinize neden gelmiyor?
Halil Yiğit
Halil Yiğit Aylar önce
Hüma Hatun ne ara Mara hatun oldu ahahahahah
Nummer _
Nummer _ Aylar önce
Komutanım Doğru Tarih kulaktan dolma bilgilerin olmadığı tarih nasıl öğrenilir bizi bir aydınlatın lütfen.
Can Büyükkaya
Can Büyükkaya Aylar önce
Oguz Han Yargı Machine
Şule Şahan
Şule Şahan Aylar önce
9:17 saniyesinde Atilla Komutanım Güldümü 😂efsane insan🌹
Talha Akbaş
Talha Akbaş Aylar önce
8:3 hüma hatun degil mi?
Arzu Aydın
Arzu Aydın Aylar önce
Mevzular devam etmeli👍😊
Abdulkadir Yılmaz
Abdulkadir Yılmaz Aylar önce
konuyla alakalı değil ancak Oğuzhan reis ileride çok büyük dertler açacak bir mevzuyu mevzulara taşıyabilirmisin ''halkımızın bilinçlenmesi'' adına selefi vahabilik ve ülkemizde son zamanlarda hızla genişleyip büyüyen köklü değişim adında namı diğer hizb-ut tahrir ve benzeri örgütlerin taşıdığı riskler ülkemizin aleyhine tıpkı fetö ve daha büyük oluşumların önüne geçmeleri için kendi üslubunla ve hatta kesinlikle katkısı olacağına emin olduğum istihbaratçı Atilla babayla bu konuyu mevzularda konuşsan çok güzel olur nacizane...
Eren Kanyılmaz
Eren Kanyılmaz Aylar önce
Abi ben mara sultanı başka Bi hocanın videosunda annesini Bi Türk beyinin kızı olduğunu ve halasının falan anadoluda türbesi olduğunu söylüyordu
Ugur Uygun
Ugur Uygun Aylar önce
Söylediklerinizin yalan ve uydurma . 1432 de doğan Fatih sultan mehmed han nasıl oluyoda 1437 de II Muratla evlenen Mara hatunun çocuğu oluyo ?? Gülbahar hatuna hıristiyan diyosunuz peki Gülbahar hatunun isminin devamını biliyomusunuz ? Gülbahar bint-i Abdullah . Ve tokatta yaptırdığı cami-i ve medreseyide bilenler bilir . Bir hıristiyan nasıl oluyoda medrese ve cami yaptırıyo? Vahidettin han a dedikleriniz hakkında cevap yazarsam çok uzun olcak ABDULLAH KSO kardeşim bunları açıkça anlatmış videosunda sağlam kaynaklar ile . Millete oku oku diye nara atacağına git kendin oku . Acırım acırım seni dinleyip senin saçmalıklarına inananlara acırım
soloturk 1
soloturk 1 Aylar önce
Babala ekibi parti kursun oy vermezsem şerefsizim.
soloturk 1
soloturk 1 Aylar önce
Hasan Atilla uğur. Ulan şu adama bak ana rahmine asker olarak düşmüş resmen. o kadar kahpelik ten sonra böyle adamları görünce türk olduğumdan gurur duyuyorum
umut
umut Aylar önce
Allah aşkına kafayı mı yediniz Atatürk ayasofya yı kapatmayı önceden düşünüyordu ve bunu murat bardakçının yazısında bulursunuz bütün dinler benim için denizin dibindedir diyor
umut
umut Aylar önce
@Bilir Kişi Emre akşemsedin fatihin hocası tarikatı mı kapatacak analmadığım akşemsedinle fetöyü nasıl beraber kılıyosun ayasofyadan tarikatlara geçtin ayasofya ya cevap bile vermiyosun
Bilir Kişi Emre
Bilir Kişi Emre Aylar önce
@umut evet Fatih sultan Mehmet kapattı ? Nasıl kabüllenemedin ki günümüzün fetösü gibi bir örgüt oluştu tekkeleri kapattı
umut
umut Aylar önce
@Bilir Kişi Emre fatih sultan mehmed han mı tekeleri kapatı kafayı mı yedin sen acaba akşemsedin Şemsîyye-î Bayramîyye tarikatından şeriatla yönetilen devlete tarikatları mı kapatacan Ayasofya bir cami tarikatla ne alakası var
Bilir Kişi Emre
Bilir Kişi Emre Aylar önce
neden diyor sence o sözü Ulu Önder ? selçuklu neden çöktü tekke ve zaviyeler yüzünden.Fatih Sultan Mehmet zamanında otorite zayıfladı Sultan Mehmet ne yaptı tekke ve zaviyeleri kapattı.Sultan Murad devlet içinde oluşan devleti nasıl bitirdi tekke ve zaviyeleri kapatarak ve şeyhülislami katlederek.Atatürk ise halkı kandıran,kullanan(şuan bile cinden kurtarıcam diye karıya kıza tecavüz ediyolar badeliyolar)kişileri astı,yasakladı sktiri çekti.Dini kurumların hiç bir faydası yoktur devlete.Din kişiye özeldir.
Yakup Tekeç
Yakup Tekeç Aylar önce
Senin tarih dediğin mustafa kemal Paşa'nın uyduruğudur. Asıl tarih 1000 yıllık türk islam tarihidir.
Mustafa Engin
Mustafa Engin Aylar önce
ağzınıza sağlık çok güzel bilgiler anlatmışsınız ama küçücük bir yer aklıma takıldı ve araştırdım fatıh sultan mehmetin annesi hıristiyan deil o zamanada çok evlilik var bi nevi annesi ama onu o doğurmamiş onun dışında gerçekten çok güzel bir video ağzınıza emeğinize sağlık
Tony Stark
Tony Stark Aylar önce
Fatih sultan mehmed han konusunda çok yanlışınız var çok
MURAT kaan
MURAT kaan Aylar önce
Ah... Ah... Cahilleerrr
Burhan Solgül
Burhan Solgül Aylar önce
Tarihi biliyorsunuz sanıyorsunuz ama Peygamber övgüsüne nail olan bir padişahı anlatıp annesine Hristiyan diyorsun bilmiyorsunuz ki Fatih Sultan Mehmet Han 'ın annesi Sırp despotunun kızı 'Maral hatun diye belirtiyorsunuz. Ama bilin istedim Fatih Sultan Mehmet Han 'ın annesi "HÜMA" hatundur. Google bile yazsan bulursun. Bir daha seni izlemeyeceğim. Tarihi bilmeden tarihçilik yapuyorsun Oğuzhan UĞUR yazık.!
Eren Çelebi
Eren Çelebi Aylar önce
Seni severdim abi okuyor derdim ama öyle saniyormuşum bali googleye baksaydiniz mara hatun değil FATİHİM İN annesi Hüma hatun yanindakide öyle sine gelmiş bi adam sadece laf yapiyonuz bu yorumu kaldırcanız ama boşuna anlattım
EMRE KARAAĞAÇ
EMRE KARAAĞAÇ 2 aylar önce
BİRAZ OKUYUN. GOOGLE BAKSAYDIN FATİH SULTANIN ANNESİNE BAK GOOGLEDAN.
EMRE KARAAĞAÇ
EMRE KARAAĞAÇ 2 aylar önce
OKU BİRAZ OKU OKUUUU.
Enes K
Enes K 2 aylar önce
Fatih sultanın annesini birdaha araştır derim...
Mustafa Solmaz
Mustafa Solmaz 2 aylar önce
Arkadaşlar yanlış biliyorsunuz fatif sultan mehmettin annesi hiristiyan dedik hata mara hattunda değil
Emre Kolcak
Emre Kolcak 2 aylar önce
O kadar güzel konuşuyorki...Chp li değil Chpkklılar titremiştir.
Emre Kolcak
Emre Kolcak 2 aylar önce
Helallll!!!!!!
Abdülkadir Çelik
Abdülkadir Çelik 2 aylar önce
Asıl siz okuyun...
Cem Uluğ
Cem Uluğ 2 aylar önce
Fesli delinin masa başında yazdığı tarihe inanan o kadar çok mal var ki ülkemizde hiç azımsanmayacak sayıda sen bu videoları yapacaksın ki bir tane mal dinleyip adam olsa o kâr bize
2021 Tayfa
2021 Tayfa 2 aylar önce
Hayatımda oku deyipte bi bok bilmeyen kişiler arasına hoş geldin. Daha FATİH SULTAN MEHMETİN ANNESİNİN ADINI BİLMİYORSUN GELMİŞ OKUYUN EY CAHİLLER DİYORSUN ELBET BİR GÜN BİZDE SANA DİYECEĞİZ.
Trik Trok
Trik Trok 2 aylar önce
Lütfen Atilla amca kitap önerisi yapsin
Kübranur Teke
Kübranur Teke 2 aylar önce
Abi ağzına sağlık
Fatih Akkaya
Fatih Akkaya 2 aylar önce
Fatih sultan Mehmet in annesi adı hüma hatundur
Burak Üstün
Burak Üstün 2 aylar önce
mara sultan fatihin üvey annesidir ve 2.murat mara hatunu trabzon imparatorluğuyla sulh içinde yaşamak için evlenmiş ama sonrasında beklendiği gibi olmamış 2.murat sırplarla savaşa giirmiştir. yani sonuç olarak mara hatun fatihin öz annesi değildir. yanlış anaşılmasın.
İsmail Benli
İsmail Benli 2 aylar önce
Zamanın koministleri, bugünün Atatürk culeri herşey menfaatlerine göre inanış türü keşke peygamberimizi, Atatürk ü çarpıtma yapılmadan sözlerini anlaya bilsek inanın muasır medeniyet seviyesinin en üstünde oluruz başarılarınız daim olsun
jsoc
jsoc 2 aylar önce
Atilla Uğur ellerinden öperim gerçekten değerli bir insansın bu ülke için Allah uzun ömür versin
nuri
nuri 3 aylar önce
Bu video yu daha yeni gördüm ve izlediğim en iyi ilk 3 mevzular videosuna rahat girer hatta çok ince tarihi bilgiler barındırdığı için 1. Sırada diyorum ben. komutanım sizi izledikçe içim biraz olsun daha rahat oluyor iyi ki varsınız!
Sefa Altan
Sefa Altan 3 aylar önce
Bizleri yani gençleri, araştırmaya ittiğiniz için teşekkürü borç biliriz komutanım
kerem aydın
kerem aydın 3 aylar önce
Kendi Atasını aşağılayanlar kendi dedelerini geçmişlerinide yoksayanlardır.Onlar aptalmıydı ki Atatürk'ün izinden gittiler.
Seyithan Apaydın
Seyithan Apaydın 3 aylar önce
Cehalet paçalardan sıvışıyor.
Kasap Taşdemir
Kasap Taşdemir 3 aylar önce
Sözde türkçüler ne zaman Türkü dünyada Türk eden Osmanlıyı benimser,hakaret etmez, sırf müslüman diye arap yaftası yapıştırıp ateist gibi yaşayıp islama ve müslümana saldırmazsa bu millet ozaman m.kemali sever benimser,yedi yirmi dört müslümanlara hakaret edip kimse kendisine saygı beklemesin
Kasap Taşdemir
Kasap Taşdemir 3 aylar önce
Padişahların hanımlarının hıristiyan olarak doğup hıristiyan olarak öldüğünü boşverinde çok sevdiğiniz atanızın ne dinde doğup ne dinde öldüğünü söyleyin
Sefa Şeker
Sefa Şeker 2 aylar önce
Mal değneği Atalarımız dediğimiz insanlar zaten Peygamberler, Padişahlar, Atatürk... Adamlar ayrımcılık yapmıyor ki a bakın Padişahların eşleri Hristiyan demek ki Müslüman değilsiniz gibi bir şey söylemiyorlar ya. Adamlar ayrımcılık yapılmıyor diyor ama sen belli ki illa ki ayrımcılık yapacaksın. İyi de Atatürk'ün dinsiz olduğu veya dinli olduğu bizi ilgilendirmez ki. Din Allah ve Kul arasında dır. Kul ve kul arası değildir. Birde şunu söyleyim Madem senin Ataların sadece Padişahlar o zaman bazı Padişahlar neden içki içiyordu veya neden kendi kardeşlerini öldürdüler tahta geçmek için? Elbette hepsi Atalarımız ama doğrusuyla ve yanlışıyla hepsini bileceğiz.
Recep Tayyip Güneri
Recep Tayyip Güneri 3 aylar önce
Fatih Sultan Mehmed'in annesi hristiyan diyosunuz da o üvey annesi yalnız götünüzden uydurmayın ayrıca eşi gülbahar hatun da müslüman bulmuşlar saf kitleyi kandırıyorlar biri asker eskisi diğeri de onun şımarık oğlu :)
Ozan Yıldırım
Ozan Yıldırım 3 aylar önce
trpost.info/list/video/dsSAgX2mtb2UdIg.html
Yeşil 1243
Yeşil 1243 3 aylar önce
La gerizekalı herkes müslüman doğuyor ve FATİH SULTAN MEHMET HAN İN öyle bı annesi yok ve Hıristiyanlık la alakaları yok orda boş boş bagariyon araştırın falan diye önce kendiniz araştırın Vikipedi hayatına bakain bakalım ne diyor en salam kaynak orası
Sefa Şeker
Sefa Şeker 2 aylar önce
Herkes Müslüman doğuyor olabilir Allah tarafından ama herkes Müslüman değil.
Yeşil 1243
Yeşil 1243 3 aylar önce
Abi iyisin hoşsun ama böyle araştırma yapmadan ileri geri konuşma lütfen yani
Refika kılınç
Refika kılınç 3 aylar önce
Topluma biraz tarih dersi verseniz ne güzel olurdu
Yavuz Özgedik
Yavuz Özgedik 3 aylar önce
Ne kadar geveze bir çocuk ya..Tarih bilginiz çok zayıf. İlber hoca duymasın bu söylediklerinizi 😊
EBRU kysrl
EBRU kysrl 3 aylar önce
17 yaşındayım bu program ben ve benim gibi genç yaşta bilgisiz ve tecrübesiz insanların vatan kimliginin olusmasını sagliyor bize bakis açisi sağladığınız için sizlere ve atilla beye teşekkür ederim sizin gibi tarihi doğru öğrenen ve öğreten insanların olduğunu bilmek mutluluk verici
Deniz Alnıaçık
Deniz Alnıaçık 3 aylar önce
Hem ders niteliğinde hem içinde yaşadığı düzeni doğru okuyan bir zihniyetin hazırladığı sağlam bir video daha!
portakal portakaloğlu
portakal portakaloğlu 3 aylar önce
yeni izledim de kaybeden tarafa katılıp iki taraftan sıkıştırılma tehlikesinde kalmanın akıllıca görmüyorum. (Libya konusunda)Bölgesel bir güç olduğunu göstermek istiyorsan destekleyebilecek bir ekonominin olması gerek.
Mehmet Eren
Mehmet Eren 3 aylar önce
Önemli olan fotoğraf atıp ağam paşam değil bir fikrini benimseyebilmektir.
Burak Gün
Burak Gün 3 aylar önce
Bu millete her şeyi öğrettim uşaklığı öğretemedim 🇹🇷Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk🇹🇷
Muhammed Ömer Koç
Muhammed Ömer Koç 3 aylar önce
Ne kaybettik biz ? Hiçbişey :D Ata mirası Allah'ın evinin,islamın ve müslümanlığın Kamalizmin gözündeki değeri budur işte,Müslüman Türkün dilini,dinini,örfünü kan dökerek,insan asarak,mezar taşlarındaki kavukları kıracak kadar alçalarak,Osmanlı imparatorluğundan kalan her değeri elinde bayrakla teslim edenlerin torunları ne kadar uğraşırsanız uğraşın,tarihi çarpıtın,yalan söyleyin farketmez.Kamalizmin sonu geldi avazınız çıktığı kadar yırtınmaya devam edin,gerçeklerin bir gün ortaya çıkmak gibi kötü huyları vardır,Bu millet kamalizmin ne olduğunu anlamaya başladı !
Muhammed Ömer Koç
Muhammed Ömer Koç 3 aylar önce
@Mehmet Eren Atanın fikirlerini okumak istiyosanız,nutuk isimli kitabın orjinal baskısını ve değiştirilmemiş halini okuyup istediğiniz her bilgiye ulaşabilirsiniz,din ve devlet işini ayırmak ayrıdır,dine savaş açmak ayrı bu ayrımı yapamıyacak kapasıtesiniz yoksa,tartışabileceğimiz konuda yoktur.''Harf devrimin temel gayelerinden biri yeni nesillere geçmişin kapılarını kapamak, Arap-İslam dünyası ile bağları koparmak ve dinin toplum üzerindeki etkisini zayıflatmaktı. Yeni nesiller, eski yazıyı öğrenemeyecekler, yeni yazı ile çıkan eserleri de biz denetleyecektik. Din eserleri eski yazıyla yazılmış olduğundan okunmayacak, dinin toplum üzerindeki etkisi azalacaktı.” İsmet inönü hatıratı Kamalizmin ne olduğunu idrak etmeniz için küçük bi kahve muhabbeti,öğrenmek isterseniz böyle yüzlerce resmi,devlet arşivli kahve muhabbetleri şu anda mevcut.
Mehmet Eren
Mehmet Eren 3 aylar önce
Araştırmak ne kadar önemli arkadaşımızın yazısında görüyoruz,Belli olduğu gibi yazdığı yazıyı bile getiren adamı kötülemek saygısızca konuşmak edebinizi ve erdemsiz oluşunuzu gösterir.Din ile Devlet işleri asla bi ara gelmeyecek önemli olan Mustafa Kemal ATATÜRK'ün fikirlerini okuyup benimsemektir.Tarihini bilmeyen millet yok olur.Düzgünce okumak ve araştırmak ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gördüm.Eğer sizin gördükleriniz gerçekler bu ise kusura bakmayın ama (Atamın çocuklarını tenzi ederim) .Gördüğünüz gerçeğe bu gerçek diyorsanız okumadan sadece üç beş kahve muhabbetinde duyduğunuz kulaktan dolma bilgileriniz gerçeğiniz ise,At gözlüğünüzü çıkarmanızı öneririm.
Mutlu Berk Cengiz
Mutlu Berk Cengiz 3 aylar önce
Geri zeka bile önceden olan kullanılmayan zekadır bu evrime inanmadıklarını söyleyipte evrimini yapamamış akıl yoksunları yandaş medyayla büyüyen eşikten beşiğe babanızında dediği gibi bir çuvalın yarısından bir fazla olan yaratıklar Mustafa Kemal ATATÜRK ü silemeyecekler
okyanus
okyanus 3 aylar önce
Cidden baban her an kalkıp seni dövecek gibi geliyor bana 😂
Murat Maşacı
Murat Maşacı 3 aylar önce
08:00 Fatih Sultan Mehmet'in annesi Hüma Sultandır ve kendisi müslümandır. Gülbahar Hatun ise gayrimüslim bir aileden gelsede sonradan müslüman olmuştur ve cariye olduğunda müslümandır. Ali Erbaşın kılıçla hutbeye çıkması ise eski bir gelenektir. Osmanlı döneminde fethedilmiş topraklarda cuma hutbelerine büyük bir kılıçla çıkılır bu İslamiyetin gücünü simge ederdi. Ve hiçbir gücün bu hatibi susturamaya gücü yetmeyeceği anlatılmaktadır. Bu geleneği Ali Erbaş yeniden canladırmak istemiştir. Vahidettin Han'a hâlâ hain diyen ve ona bu devleti sattı diyip iftira atıyorsunuz. Başta İlber Ortaylı ,Murat Bardakçı , Ahmet Şimşirgil gibi gerçek tarihçiler bu olayı doğrusuyla yazmışlardır, anlatmışlardır. Lütfen eğer tarih anlatacaksanız doğrusuyla anlatınız.
Harun Aladag
Harun Aladag 3 aylar önce
Hasan Atilla Uğur kral adamsın
Ada Official
Ada Official 3 aylar önce
Namık Ekin'i çağırmayı düşünür müsünüz? Emekli SATmış kendisi ve güzel anıları var.. Belki ortak bişey için beraber çalışmışsınızdır... Güzel anılar paylaşılabilir.
Abdülhamid Han
Abdülhamid Han 3 aylar önce
Gel konuşalım bakalım o kemal koruyabilecek mi seni!
ali emri Sünnetçi
ali emri Sünnetçi 3 aylar önce
Sen git deli feslini izle hadi biyürrrü bu kanal sana yaramaz
Abdülhamid Han
Abdülhamid Han 3 aylar önce
@MontaGWorld Mustafa Kemal dediğin adam zaten İngiliz uşağıydı sen bana ne anlatıyorsun.Bizim milletimizi nice yiğitler vardır devlet kuracak.Sizin sözde atanız yüzünden İngiliz, fransızlardan bi farkımız kalmadı.Her şeyimizi onlardan aldık yazık bize.
MontaGWorld
MontaGWorld 3 aylar önce
Mustafa Kemal Atatürk olmasa sen şu an İngiliz kölesiydin seni mezarindaki fatih sultan mehmetmi kurtaracaktı?
MontaGWorld
MontaGWorld 3 aylar önce
Sen nasıl bir cahilsin konuşsa konuşurken harcadığı oksijene yazık sizin gibiler oldukça ülke gelismeyecek yazık!
Resul İlkız
Resul İlkız 3 aylar önce
Fatih Sultan Mehmet Han İn annesi mara sultan değil hüma hatundur
Ersin KARADAŞ
Ersin KARADAŞ 3 aylar önce
Abi bir sorum var. . Hiç Atatürk'ün ideal ve fikirlerini yanlış olduğunu düşünüyor musun(savaş hamleleri hariç)? Birde Vahdettin iç savaş çıkmasın diye gitmiş Oğuzhan abi .
ADANA DOĞUŞ MATBAA
ADANA DOĞUŞ MATBAA 3 aylar önce
Çok özür dileyerek düzeltmek istiyorum Fatih Sultan Mehmed'in annesi Hüma Hatun dur abi
erhan arslan
erhan arslan 3 aylar önce
Bir tur izledim. Bittiğinde bir tur daha izlerim.Unuttukça hatırlanması gerekenleri anlatıyorsunuz. Sizden isteğim nasıl ki Necip Hablemitoğlu nun kitabını tavsiye ettiniz, lütfen okumamıza, okuyabilmemize ve araştırmamıza vesile olmaya devam edin. Allah yolunuzu açık etsin.
Melisa Çabalar
Melisa Çabalar 3 aylar önce
Oğuzhan knk iyisin hoşsun da babanda biraz konussaydi ya nnddnkd
çağrı göndelen
çağrı göndelen 3 aylar önce
Sayın Atilla Uğur komutanım bir çok yerden sayın oğuz han uğura ulaşamadım bir pinç programında şöyle bir soylemde bulundu " 90 larda sivsata ki leri biz yaktık " bu cümleyi hiç yakistirmadim kendisine ulaşamadım biliyorum ki siz yorunlari okuyorsunuz bu konuda bir yanlışlık oldunu açıklamasını istiyorum tahminim gayri ihtiyari kurdu
Muhammed Yusuf AYDIN
Muhammed Yusuf AYDIN 3 aylar önce
Kim kim kim... 😂 Fatih’in annesi kim 😂 sjsjsjsjshaha olum bunlar ciddi mi yoksa tarihi zaten kimse bilmiyor diyip yalanı yapıştırıyorlar mı? 😂 helal krallar zaten cahil çok yapıştır.
başak dizer
başak dizer 3 aylar önce
Adam tutamiyo kendini ille pinclik yapiyo 😄
başak dizer
başak dizer 3 aylar önce
Kendi yakınlarımdan biliyorum: Atatürk dedinmi konu kapanir asla dinlemezler... Çünkü o arap alfabesini kaldirdi....
başak dizer
başak dizer 3 aylar önce
🤜🤛
Adana Karpuzu
Adana Karpuzu 3 aylar önce
Levent Göktaş ve Hasan Atilla Uğur un olduğu bir program yapmanız güzel olur
YAHYA KAYA
YAHYA KAYA 3 aylar önce
Hangi hikaye bunlar 😂 iyi sallamış Osmanlı hakkında
oguzhan yılmaz
oguzhan yılmaz 3 aylar önce
Komutanım ağzına sağlık . Ancak bu ülkede insanların beynini hapla top arasında yediler . Nereye sürersen oraya gider oldular. Olsun bu millet silkinir uyanır elbett Uyandir milleti bu gafletten komutanım öyle bi bi vurun ki kelimelerle kafalarinin icindeki o kullanmakdiklari organa Düşünmeyi öğrensinler. Mustafa Kemal ve onun izinden gidenlerin kim olduklarını neleri başardıklarını neleri başaracaklarını idrak etsinler.
Tarık TÜRKOĞLU
Tarık TÜRKOĞLU 3 aylar önce
Aklımda bi soru işareti var ailem türbanlı çoğu akravamda öyle yemin törenlerine neden almıyolardı nefen illa başınj açması gerekiyordu neden başörtülü bir asker polis öğretmen doktor yoktu neden bir engel vardı eskiden ve bunu bize neden yapıyosun dediklerinde kalkan olarak atattürk inkılaplarını koyuyolardı banada sağdan soldan akrabalarım onun yaptığı şu şu şu şunu yanlış yaptı dediği şeyleri duydum ama hep şunu dedim o iyi bir komutandı hatasız kul olmaz oeki bu anıtkabirde ona secde edenler sanırım o hayatta olsaydı buna kızardı not:atatürk bunu yapabildi hatası yanlışı yanlış kararları yok denemez önemli olan bizim onun bıraktığının üzerine ne kadar koyduğumuz ven bunu anladım anama bacıma mini etek giydiren o değildi onun gücünü eline alıp milletin kafasına vuran bazı kahpe guruplardı eğer bana söven olursa misliyle karşılığı vericem erinmeden düşünce atatürke hakaret içermiyor kötü niyetli bir insan değilim
Tarık TÜRKOĞLU
Tarık TÜRKOĞLU 3 aylar önce
Geçen haberlerde baş örtülü olduğu için staj yapmak istediği yetden baş örtünü öıkar öyle gel vb. Gibi cevabı alan bir kız vardı aklıma ditek şu geldi o.Çocukları gerekçeniz genemi atatürk elin adamı her ay uydu fırlatıyo uzaya biz sene 2020 olmuş baş örtüsüne hala düşmanız sebep ne çağdaşlık modernlik biz atatrüekçüyüz senmi sen nah•• Atattürkçü felan değilsin atatürk millete mini etek ve baş örtüsümğ giydiriyordu itin evladı ben atatürkçü değil yaptıklarını yakdir eden minnettar olan bir türk vatandaşıyım sevmem saygı gösteririm
Prince Memo
Prince Memo 3 aylar önce
Süpersiniz!!!! Almanyadan Mehmet🇹🇷
SORGUCU! Atilla Uğur (Bir İran Yapımıdır)
20:49
Çukur 4. Sezon 21. Bölüm Fragman
0:50
Çukur
görünümler 3,1 Mn
Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Ocak 2021
2:9:35
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 686 B
Akgün'ün Dipsiz Kuyusu - Son Yaz 4. Bölüm
4:50
Tarafsız Bölge - 5 Eylül 2016
3:29:54
CNN TÜRK
görünümler 354 B
MEVZULAR 28 - Atilla UĞUR 19 Mayıs
33:41
BaBaLa TV
görünümler 2,5 Mn
Çukur 4. Sezon 21. Bölüm Fragman
0:50
Çukur
görünümler 3,1 Mn
Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Ocak 2021
2:9:35
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 686 B
Akgün'ün Dipsiz Kuyusu - Son Yaz 4. Bölüm
4:50
Çok Güzel Hareketler 2 - 69.Bölüm
2:1:14
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,6 Mn
Kuruluş Osman 42. Bölüm
2:29:13
Kuruluş Osman
görünümler 4,3 Mn