Kırkyalan Film Özel Sohbet !

  görünümler 435,550

BaBaLa TV

10 aylar önce

Kırkyalan Film Özel Sohbet !
Kırkyalan Filmi 20 Aralıkta Vizyonda iyi seyirler....
👉Babala TV TRpost kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR
Hümeyra Avcı
Hümeyra Avcı Aylar önce
İzleyemiyorum yaaaa
Cemil Eray Karenfil
Cemil Eray Karenfil 2 aylar önce
film netflix'te yayınlaîcakmı
yellowred
yellowred 3 aylar önce
Filmi nereden izleyebiliriz???
yellowred
yellowred 3 aylar önce
Filmi şimdi nereden izleyebilirizzz
Tripot TV
Tripot TV 4 aylar önce
Çok kulllll
burak özer
burak özer 5 aylar önce
Abi seni cino zamanından belli hatırlıyorum seni çok seviyorum en efso hayranın benim
Merve Kurnaz
Merve Kurnaz 5 aylar önce
Abi play store bi gelse film
Eray Burge
Eray Burge 6 aylar önce
Kırk yalan 2 olacak mı
Taha Temur
Taha Temur 6 aylar önce
Toplam (5 Hafta) 143.316 seyirci 2.513.627,00 TL hasılat Yazık valla...
Yaşam Kokulu Ruh
Yaşam Kokulu Ruh 8 aylar önce
şaklabanlar toplanmış.
Ozzione
Ozzione 8 aylar önce
O değilde yönetmene ne yağ çektiler be
Yusuf Talip
Yusuf Talip 8 aylar önce
seni gidi (ouzhan uğur) kırk yalaaan
FERHAT AÇIK
FERHAT AÇIK 8 aylar önce
abi çok iyiydi be devamını istiyoruz
Darth Vader
Darth Vader 9 aylar önce
Film size iyi para bırakmamıştır umarım cino bey çünkü böyle kalitesiz filmlerle türk sinemasını daha çok katletmekten başka bir şey yapmıyorsunuz.
Darth Vader
Darth Vader 9 aylar önce
Helal olsun oğuzhan uğur imdb'de 3 puanlık bir filmde oynadın senin gibi popüler kültürün adamı olan biri için çok büyük bir başarı
Darth Vader
Darth Vader 9 aylar önce
Kötü film yaparsanız böyle olur bilader
Adnan Yılmaz
Adnan Yılmaz 9 aylar önce
V
İsabeq Akdı
İsabeq Akdı 9 aylar önce
Videoyu başa alıp sonuna kadar sadece berat abiyi izleyince daha çok güldüm yeminle bence deneyin 😂😂
İrfan Öksüz
İrfan Öksüz 9 aylar önce
Süpersiniz harbiden:-)))
rod rody
rod rody 9 aylar önce
Hangover made in Turkey.........................
tolunay elmacıoğlu
tolunay elmacıoğlu 9 aylar önce
Abi sırf sana destek olabilmek için filme 2 farklı arkadaş grubuyla gittim kimi bulduysam elinden tutup flime götürüyorum yanında gidemediklerimi de ikna ediyorum aman kaçırma diye😂
Mecnun Zahirli
Mecnun Zahirli 9 aylar önce
Hayatımda izlediğim en b...........k tan film di sen film yapma
Ridvan Tufan
Ridvan Tufan 9 aylar önce
Gazman gelmiş😂
CALICON GLOBAL
CALICON GLOBAL 9 aylar önce
Hamdi ile kavga mi ettiniz baslamadan once? Adam bitse de gitsek diye oturdu orada. Oynamadigi oyunmesaj atmadigi adam kalmadi. Adamin filmini tanitiyorsunuz surata bak
Meltem Ünlü
Meltem Ünlü 9 aylar önce
Ali insan die biri var değerli biri bu kalite de bir insan ı ağırlamak isteyeceğinizi ve size çok yakışacağını düşünüyorum 🙏🏻 livaneli ve ali insan Heryerde varlar . Senn sayende haberi olmayanlarda duyar sesini . Çok iyi kalite trpost.info/list/video/oKeCi6iHndzciZ4.html&feature=share
Y U S U F J Ú N Í O R
Y U S U F J Ú N Í O R 9 aylar önce
O mikrofonda calisaydi cok iyi olcakti
ali keskin
ali keskin 9 aylar önce
Cino hamdi alkanın en iyi işiydi ondan sonra bi türlü dikiş tutturamadı.
Atakan Doğramacı
Atakan Doğramacı 9 aylar önce
Film berbat sinemada izledim 1 sahnesinde bile gülmedim oğuzhan uğurdan bu kadar başarısız bi film beklemiyodum yazık kendi kalitesini düşürmüş kesinlikle tavsiye etmem.
Hacer Ömür
Hacer Ömür 9 aylar önce
Oğuzhan abi seninde evlendiğini görür müyüz be
Erhan Altın
Erhan Altın 9 aylar önce
Filme gittim ve hayatımdan 1 saat 37 dakikam yok oldu çalında gitti filmdeki keçinin Oğuzhan uğurdan daha iyi oynamasıda beni ayrı üzdü
emrah sırça
emrah sırça 9 aylar önce
Abi seni uzun zamandır izliyorum takip ediyorum. Kanal İstanbul ve yerli otomobil ile ilgili bilmediklerimizi bildiğin kadar bize aktarmanı rica ediyorum.
Serhat Bayar
Serhat Bayar 9 aylar önce
PİNÇ'e ağırlık ver Oğuzhaan
Ayşenur Ataseven
Ayşenur Ataseven 9 aylar önce
O niye öyle gülüyo lan elhfkefkefh
Alp Er Tunga
Alp Er Tunga 9 aylar önce
Ezgi mola gelsin
esmanur timur
esmanur timur 9 aylar önce
hamdi alkanın telefonuna bakmakmı 5.48 ne istiyonuz mk
sefa sezer
sefa sezer 9 aylar önce
Selamlar oguzhan ugur linkini biraktigim videoyu seyredermisin. Konu sokak hayvanlari ve bakima muhtaç yarali hayvanlarla ilgili. Sen izleyince zaten ne yapacagini bilirsin. trpost.info/list/video/nq-paalpqOC4aIQ.html
mustafa baydilli
mustafa baydilli 9 aylar önce
👍👍👍👍😂
Tuna Han BOZKURT
Tuna Han BOZKURT 9 aylar önce
Apple 11X pro reklam hgtre
Nac
Nac 9 aylar önce
Cino değil mi o ya
hasan ali TUNÇ
hasan ali TUNÇ 9 aylar önce
Pinç çek pinç
umut oksen
umut oksen 9 aylar önce
Oğuzhan bey,ataberk kemal trakya başkadır beslen ve besle tavsiyem nacizhane
ahmet ikizler
ahmet ikizler 9 aylar önce
Filme gitmeyin çok kötü
Muhammet Kutlu
Muhammet Kutlu 9 aylar önce
Bütün videolarını izleyen biri olarak 14 TL'mi geri ver Oğuzhan UĞUR.
Mert Kaanki
Mert Kaanki 9 aylar önce
Hacım netflixe filan kakalasanız da filmi bizde izlesek yurtdışından ?
Onur Yildiz
Onur Yildiz 9 aylar önce
Önemli not: bu 15 dk. Filmden daha iyi
Can Kara
Can Kara 9 aylar önce
Film berbat
Sabri Avcı
Sabri Avcı 9 aylar önce
Elinize emeğinize sağlık devamını beklerız mukemmeldiiiiii
smtinyourarea
smtinyourarea 9 aylar önce
film hangoverın konuunu almış gibi alıntı demek istemiyorum ama öyle olmuş
Hakkı Başyiğit
Hakkı Başyiğit 9 aylar önce
Gişesi bol olsun kardeşim
Zehra Elif Doğan
Zehra Elif Doğan 9 aylar önce
Ah pezeberrk
Oznur.Byrktr
Oznur.Byrktr 9 aylar önce
Borç harç gibi değildir inşallah🤦🏻‍♀️
Durmuş Akkoyun
Durmuş Akkoyun 9 aylar önce
Bel altı değilse ailece izlemeye gidesim vardı. Bel altı değil dediğin güzel oldu
Marjimellla TM
Marjimellla TM 9 aylar önce
Ataberk'i görmeyi özlemişim... Ve Oğuzhan Uğur'un yanında görmek beni çok mutlu etti... ❤️
Cafer T
Cafer T 9 aylar önce
5:50 ataber ve timur lan o nasıl dikizlemek adama kitlenmişsiniz resmen.
Ekrem Candan
Ekrem Candan 9 aylar önce
Pideye devam ;)
Arif Ata
Arif Ata 9 aylar önce
Çekim için evimize gelip izin isteyen insanlara sırt çevirdiğim için özür dilerim... Filmi 4 gözle bekliyorum..
INITIAL DEVIL
INITIAL DEVIL 9 aylar önce
para veriyorlar
Burak_G997
Burak_G997 10 aylar önce
Hangover
hakan oz
hakan oz 10 aylar önce
aynen öyle 👍
DIKKAT MARIJANA
DIKKAT MARIJANA 10 aylar önce
Berbat ve ötesi bir filmdi vasat.
Sercan Peker
Sercan Peker 10 aylar önce
Filmin en iyi oyuncusu olan keciyi neden davet etmediniz oraya? Oguzhan Ugur kardesim rica ediyorum oyunculuk yapma sen sana gore degil yaz yonet falan ama lutfen oynama Allah askina bak 😨
Ali Sevindik
Ali Sevindik 10 aylar önce
Niye almanyada yok sinemalarda
Engin Can
Engin Can 10 aylar önce
TRpost Kanalımız, Instagram ve Twitter linkleri çalışmıyor, bilginize
bagkurlupeder
bagkurlupeder 10 aylar önce
avrupai ithal olmuyor dedikten sonra , neden hangover?
Yunus Kiraz
Yunus Kiraz 10 aylar önce
Kafanı çek de ablayı da görelim. Kameraman âmâ herhalde.
eray bey
eray bey 10 aylar önce
Parlavista avm de bugun izledim , kadro süperdi 😂 ara verildiğinde burda aramı verılır mk dedim 👍🏾👍🏾 emeğinize sağlık hamdi abinin tak tak tak sahnesi özlemişiz baboşşş 🤣
Aylin Pınar Aslan
Aylin Pınar Aslan 10 aylar önce
Şarkılarının ilk çıktığından beri seni severek dinliyorum sen kendini çirkin görüyosun ama bence çok yakışıklısın seni ve yaptığın sarki olsun film olsun youtube kanalı olsun hepsini severek izliyorum her videonu 2 3 defa izliyorum inşallah ömür boyu devam ettirirsinde çocuklarımıza kadar gider 😘😇😍
Muhammed Taha Şat
Muhammed Taha Şat 10 aylar önce
Pinç canlı yayin olsun
sait kürşat
sait kürşat 10 aylar önce
Biz şimdi ne yaşadık? 😁😂🥴
Efe 35,5
Efe 35,5 10 aylar önce
Arkadaşlar filmin ilk yarısını kaçak izledim sonra salondan attılar neyse kaçak linki olan varmı
BEYZA NUR BAKMAZ
BEYZA NUR BAKMAZ 10 aylar önce
Filme dün gittim baya güzel ve komikti Oğuzhan abi ve Ataberk abi mükemmel bir performans göstermiş eline emeğinize sağlık
Alp Kaderi
Alp Kaderi 10 aylar önce
Abi danilo şefi konuk al
Meryem Bykz
Meryem Bykz 10 aylar önce
Filme çıktığı gün gittim asıl orda yarıldım gülmekten şiddetle tavsiye edilir💯💯💯👏👏👏👏👏
mustafa kemal avucga
mustafa kemal avucga 10 aylar önce
abi seni ofiste izlerken gülmekten altımıza sıçırtıcan bigün bizi de hadi hayırlısı :D:D:D:D:D
Enes Aslan
Enes Aslan 10 aylar önce
Abi sıfır birn ekimin de alsan romortaja
Erdeniz Şenyurt
Erdeniz Şenyurt 10 aylar önce
Abi programlarını çok beğenerek izliyorum ama filmlerini genel olarak beğenmiyorum bu filminizide oyuncu kadrosu sebebiyle izledim ama keşke şu video da güldüğüm kadar gülebilseydim başkaları belki beğenmiştir ama ben beğenmedim
Lore Papatya
Lore Papatya 10 aylar önce
Harika bir film den çıktım şimdi , Oğuzhan uğur ve mükemmel oyuncuları ve ekibi vardı. Gitmeyenler için öneriyorum , KIRK YALAN. Bu sefer gişe tuttu Oğuzhan :))
Photo Zoom
Photo Zoom 10 aylar önce
Kapanis da dikkatimi bisey cekti ama soylemek ne kadar dogru olur bilemem. Kapanista Hamdi abi alkislarken bir anda garip hareketler yapmaya basliyor. Acaba panik atak biseyler mi gecirdi o saat?
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 10 aylar önce
abi Ömer korkmaz diye bı abı var youtube da vıdyoları var onu konuk alırmısın neyın ne oldugunu ogrenmek istiyorum
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 10 aylar önce
1
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 10 aylar önce
2
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 10 aylar önce
11
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 10 aylar önce
+1
Gülsena Var
Gülsena Var 10 aylar önce
15:09 gene kim naptıda öyle baktın djsksjwkkd
ALİ ENSAR TAM
ALİ ENSAR TAM 10 aylar önce
Nezaman pinç
Berk Durmaz
Berk Durmaz 10 aylar önce
Ataberk vasifsizi ne arıyor orada salak saçma espriler falan
AYGÜL YILDIZ
AYGÜL YILDIZ 10 aylar önce
Evet, filmi izlemeden filme bok atan tayfa... Adama ana bacı sovmeye hazır mısınız . 😂
Cemil ÖZÇELİK
Cemil ÖZÇELİK 10 aylar önce
bugün kariyer eğitim günlerinde idim (22ARALIK) . 2500 kişik kongre merkezinde Oğuzhan UĞUR a soru sorarken bile aşırı heyecanlandım. sizin işinizde kolay değil . iyi reytingler
Emine Durak
Emine Durak 10 aylar önce
Merak ettiğim birşey var. Filmin sonuna doğru damadı aramak için belediyeden çıktıklarında süs havuzunun çeşmesi için "senelerdir kırık" kinaye miydi? Güncel bir olaya gönderme miydi?
Halil İbrahim Karadağ
Halil İbrahim Karadağ 10 aylar önce
Timur reisi pinçe davet et
Otel odası
Otel odası 10 aylar önce
kusura bakmayında hikaye özgün değil ,Hangover gibi tutmuş bir film serisinin uyarlaması olması eksi bir yön açıkcası internete düşse bile izlemeyeceğim bir film bence
Umut Mers
Umut Mers 10 aylar önce
Yine sacma sapan bir film ve bu film icin hilenin setine gitmedi
darth sidious
darth sidious 10 aylar önce
babanın oglu kemalin kendi programini gorelim artık bence
Azem BAKIR
Azem BAKIR 10 aylar önce
Köfteeeee
Mehmet TUTAL
Mehmet TUTAL 10 aylar önce
İĞRENÇ,SAÇMA,PARA TUZAĞI VE BİR O KADAR DA FİLM OLMAYAN BİR ŞEYİ KENDİMİ ZORLAYARAK SEYRETMEYE ÇALIŞTIM. HAYATIMIN İKİ SAATİ BOŞA GİTTİ.....
İbrahim Uğurlu
İbrahim Uğurlu 10 aylar önce
CİNO baba ne hale gelmiş
1B1 OYUN
1B1 OYUN 10 aylar önce
Niye bu kadar alıntı içeren bi film yaptınız... Toplumdaki hatalar konuşurken ülkede ki sıkıntıları konuşurken sende o hatalardan yanlışlardan birini yapmak içinde bulunmak ne kadar dogru.... türkiye de her şey satıldı dogal kendimize özgü hikaye senaryomuz bile yok üretmekten ziyade tükettiğimiz şeyler içinde tükenecegiz..
EDZ selcuk
EDZ selcuk 10 aylar önce
Sen söylemedin ben yazıyım kırkyalan filmi oyuncuları KONUMUZDUUUUUU👏👏👏👏
G3lb4n4
G3lb4n4 10 aylar önce
Ouzhanın Fetocularla aşkı :))))
Senem can Karaöz
Senem can Karaöz 10 aylar önce
Oğuzhan seni seviyoruz ama o flimdekü bir espiriye bile gülemedik. Olamış flim sen komik adamsın diye gittik sıkıldık, herkes her işi yapamaz bence sinemayı acilen bırak. Saygılar..
Halil ibrahim Gülpınar
Halil ibrahim Gülpınar 10 aylar önce
Hayatımda ilk defa bu kadar gülerek birşey izledim siz burda böyleyseniz seti düşünemiyorum harikasınız 👌🏻
Utku Aytac
Utku Aytac 10 aylar önce
Filmin sonuna kaybolan kameradan görmediğiniz fotoğraflar diye bi end credits yapmadınız dimi :D
Abdurrahim
Abdurrahim 10 aylar önce
oğuzhan abi, "Kanal İstanbul Projesi" ile ilgili video bekliyoruz..
emin şimşek
emin şimşek 10 aylar önce
Oğuzhan, video boyunca filmin en güzel şeyinin önünde durmuşsun 🤬
Kırk Yalan Fragman
02:12
Kırk Yalan Film
görünümler 1,6 Mn
Kırmızı Oda | 8. Bölüm Fragmanı
0:58
dizi dizi
görünümler 232 B
BEGE - HARMAN | Prod. By DJ Artz (Teaser)
0:15
Para Bizde Soundtrack - Kırk Yalan Film
03:04
Kırk Yalan Film
görünümler 118 B
Kırk Yalan | Fragman
02:35
Box Office Türkiye
görünümler 350 B
Konuşanlar 23. Bölüm / Konuk: Eda Ece
58:37
Konuşanlar
görünümler 1,9 Mn
Mevzular 19 - ÇAKAL ISLIĞI (!SANSÜRSÜZ!)
49:00
OĞUZHAN UĞUR - AMAN BRE DERYALAR - KIRK YALAN TEASER
01:54
Kırmızı Oda | 8. Bölüm Fragmanı
0:58
dizi dizi
görünümler 232 B
BEGE - HARMAN | Prod. By DJ Artz (Teaser)
0:15
Mucize Doktor 34. Bölüm Fragmanı
0:50
Mucize Doktor
görünümler 1,9 Mn
Sadakatsiz 2. Bölüm
1:40:33
Sadakatsiz
görünümler 2,2 Mn
Karşınızda iPhone 12 - Apple
1:33
Apple Türkiye
görünümler 356 B
DEMET ELLOO - MEZARLIK (Official Video)
2:53
Sony Music Türkiye
görünümler 44 B