Ekrem İMAMOĞLU & Binali YILDIRIM Ortak Canlı Yayını

  görünümler 2,940,596

BaBaLa TV

Yıl önce

.

Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv .
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv .
👉Babala TV TRpost kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR
Bsb Oyuncu
Bsb Oyuncu 18 gün önce
Ne
Nail TAN
Nail TAN 18 gün önce
Bu daha başlangıç...
유서연
유서연 25 gün önce
Trump biden sarmadı buna geldim
Eylül Nisa
Eylül Nisa 3 aylar önce
Canım sıkıldıkça izliyorum bu 3. Falan galiba.
Ebubekir
Ebubekir 4 aylar önce
Arkadaşlar gerçekten bu videoyu tekrar izledim ve başlarda bende Ekrem imamoğlundan bi akpartili olarak umutluydum diyodumki en azından ikiside devlete hizmet için birbirleriyle yarısıyo binali reyisinde projeleri çok iyidi imamoğlununda projeleri gerçekten cok güzeldi vede o seçildi ama gel görki aradan 1 sene geçti yapılan icraatlar: -Çeşme açılışı -Maske Dağıtımı -Metrolara Dezenfektan Helal olsun imamoğlu ben pendikte oturuyorum iyiki akp var Ahmet cin cok iyi işler yapıyo dahada iyisini yapıcaktı ama bb başkanı sen olunca projelerde değişkliğe pendikte. yinede iyi ama ahmet baskan sağolsun icraatlara devam ediyo . Ekrem başkan sen geldikten sonra bütçe azaldı ama hala israfa devam edıyosum sonrada devlet bütçe vermiyo diye geziniyosun kısacası bikere daha gördükki istanbulu bi chpli yönetemez! Zaten hdp lilerin oyu olmasaydı geçemicektin ama her şerde var bir hayır bunu görenler artık 2023 te oy vermezsiniz heralde Binali yıldırım tüm metrolar köprülerde yollarda izmir-istanbul otoyolundan tut vs. Herşeyde imzası olan bir adamdır senelrdir ulaştırma bakanlıgında çalısmıs devlete hizmet etmiştir ben izmire gittim mesela cok güzel metroları var izban bilenler bilir o metro başlangıcınıda chp başlatmıstı yarıda kaldı millet şikayet üstüne şikayet etti sonradan ulaştırma bakanlıgndanı binali yıldırım el attı böyle bi adama yazık oldu bence ama inşallah dediğim gibi 2023 te aynı hata olmaz. vede millet tekrar chp nin ne oldugunu gördü
Anka Nemesis
Anka Nemesis 4 aylar önce
Tamamını izleyebilen bordo berelidir.
Andrew Romanow
Andrew Romanow 5 aylar önce
Şımarık ekremi seçti istanbul yazıklar olsun
Demirciye yumruk atan Sura
Demirciye yumruk atan Sura 5 aylar önce
Sg
Andrew Romanow
Andrew Romanow 5 aylar önce
EKREM IMAM OĞLU ISTABULU BATIRDI
kıymet bal
kıymet bal 5 aylar önce
Bana kalirsa; Ismail Küçükkaya iki tarafa da sorulari verdi. Cunku iki taraf da baya baya hazirlikli gelmis tablolar veriler vs. Ancak bu olayi akp tarafi chp tarafini ifsa ederek üstünlük kazanmak istedi. Ama chp "evet biz sorulari aldik ancak akp de aldi" diyemedi. Zaten kucukkaya'nin kariyeri bi darbe aldı ve chp de bunu çıkıp soyleseydi kucukkaya'nin kariyeri komple biterdi ve chp fox gibi bi kanali karsisina almis olurdu. Akp' nin fox u karsima alırım korkusu zaten olmadigi icin elinde olan son kozu da secimden once boyle kullanmış oldu.
Deniz Erol
Deniz Erol 5 aylar önce
25 ilçe kazandıysan ne diye tekrar olsun diye bi taraflarınızı yırttınız
emre sıdar 2
emre sıdar 2 6 aylar önce
başkanıma bak be... #herşeyçokgüzelolacak
Murat kasab
Murat kasab 6 aylar önce
Binaliyi Kaybetik 💔
Demirciye yumruk atan Sura
Demirciye yumruk atan Sura 5 aylar önce
Yo
Ümit Kurnaz
Ümit Kurnaz 6 aylar önce
37:15 Şöyle 1 yıl fala geçince olaylara hiç bu açıdan bakmadığımı farkettim. Bildiğin darbe aslında bu milli irade gaspı. Gerçekten tam anlattığı gibi olsa tutanakları olmasa o iş o akşam bitmişti. Ama halk tokadı öyle bir vurdu ki binali yıldırım diye biri kalmadı ortada. Artık oğullarıyla gemi ticaretine devam etsin bence dünyalığını yaptı zaten.
WHO İS ALİVE??? 777 JACKSON CROONER
WHO İS ALİVE??? 777 JACKSON CROONER 7 aylar önce
Gülmekten öldüm yaa
Ayhan Ay
Ayhan Ay 7 aylar önce
Binali in ali
Drift Masters
Drift Masters 8 aylar önce
BİNALİ HEP LAF KESİYOR SÜRE ALIYOR İMAMOĞLU DA SÜREYİ İSTEMEK ZORUNDA KALIYOR HOŞ BİR DURUM DEĞİL KEŞKE YAŞANMASA
Gürkan Artun
Gürkan Artun 8 aylar önce
9:50 başkan adayı 9:52 başkanı :)
Muhammed Enes İşler
Muhammed Enes İşler 8 aylar önce
keşke kalite 1080p olsaydı .
Parapella
Parapella 8 aylar önce
Allah'a şükür İmamoğlu ezdi geçti vallahi :)) 2 kere yendi başkaaaaan.
Arka Sokaklar
Arka Sokaklar 8 aylar önce
Binali Yıldırım çok başarılı!
BATU CAN
BATU CAN 4 aylar önce
@sadie sink sen insta hesabinii bi yaz bilader
sadie sink
sadie sink 7 aylar önce
LSÖFMFPSLDKFL
piesky
piesky 9 aylar önce
Binali çok tatlı mk :D
Egemen Ozcan
Egemen Ozcan 9 aylar önce
Yildirim deccal gibi kovuldu, maymun ne bekliyordu....BÜYÜK VEZIRIN makamini yikandan maymun sonu böyle olur..utanmadan Osmanlidan söz eder bu akp köpekleri.. Büyük Vezir Basbakanlikti...
erdal ertan
erdal ertan 10 aylar önce
İyiki Imamoğlu’na oy vermişim 🙏🙏
ertan
ertan 10 aylar önce
Sayın binali istanbul halkının planını hedefleri bozmayacaktık demesi yüksek secimin kendileri iptaline gidilmediği aşikardır bin ali itiraf etti
FrozenArrow888
FrozenArrow888 11 aylar önce
Fox'un yayınını bu haberiniz olsun beyler.
Kara İnci
Kara İnci Yıl önce
Medeni Vs Yobaz
Acayip Rüyalar
Acayip Rüyalar Yıl önce
Bu binali insanların yüzüne nasıl bakacak, insan içine nasıl çıkacak.
Eray gök
Eray gök Yıl önce
Haberci imamoglu yanlısı cok belli ediyor
Emre
Emre 11 aylar önce
Vedat Sayar Vedat Sayar İkisinede aynı süre veriliyor. İkiside süresi bittikten sonra cümlesini tamamlayıp susuyor. Canlı yayın olduğu için kırpmada yapamazlar. Haksız yere birini sustursa işine son verilir. İsmail Küçükkaya'nın eleştirdiğim tek yeri Binali Yıldırım'a kendisini teşekkür ettirmesiydi.
Eray gök
Eray gök 11 aylar önce
@Emre çok belli oluyor binalinin sözlerini yarıda kesiyor ve daha kısa tutuyor
Emre
Emre 11 aylar önce
Vedat Sayar İsmail Küçükkaya mı? Eğer o ise ne taraflılığını gördün?
CagatayDmrc58
CagatayDmrc58 Yıl önce
senden daha iyi belediye başkanı olur oğuzhan uğur, bunların ikisindende bi cacık olmaz.
Lara Dede
Lara Dede Yıl önce
Binali yildirim♥️
Baskasindan Baska
Baskasindan Baska Yıl önce
Ara ara gelip izliyorum. Hoşuma gidiyor:) Teşekkürler İstanbul!!! Asfafdssashdjdjs!!!
Oyun Manyağı
Oyun Manyağı Yıl önce
Kim nederse desin tarihi buluşmayı BİNALİ KAZANDI
Demirciye yumruk atan Sura
Demirciye yumruk atan Sura 5 aylar önce
Hehe
Exode Artz
Exode Artz Yıl önce
*EKREM İMAMOĞLUNUN KIRAVATI YUNAN RENKLERİ BİNALİNİN TÜRKİYE İŞ BİTMİŞTİR.*
Yavuz Topal
Yavuz Topal 10 aylar önce
Bu mantığına göre senin kanal fotonda yunan renkleri var yani yunansın *İŞ BİTMİŞTİR*
Resul ÇETİN
Resul ÇETİN Yıl önce
Ekrem bey çok seffaff içinin içi görülüyor ,kararmasin kimliği bozulmasın ama bu adamı bozarlar
Yağız Yurtbaşı
Yağız Yurtbaşı Yıl önce
CHP li olsam bile Binali iyi bir adam seviyorum
Yağız Yurtbaşı
Yağız Yurtbaşı Yıl önce
❤️İMAMOĞLU❤️
Ömer HİÇYILMAZ
Ömer HİÇYILMAZ Yıl önce
Arkamıza yaslanıp izlemek de varmış, Her Şey Çok güzel oluyor 23 Hazirandan sonrasına dönüp baktığımızda anlayacağız, :)
Martoğlu
Martoğlu Yıl önce
2:25:50 yalana bak
ekrem imamoğlu#fan#
ekrem imamoğlu#fan# Yıl önce
chpliler kendini gösterip ekrem imamoğlu için actgm fan kanalna abonee olablrlermi
Kaşmer Senii
Kaşmer Senii Yıl önce
Azərbaycandan niye izliyorum bilmiyom jdkdkdkdk
Serpil Coşkun
Serpil Coşkun Yıl önce
❤binali yıldırım beyi çok çok seviyoruz❤
Ebru Atas
Ebru Atas Yıl önce
Hayatimda istanbulda bir aydan fazla kalmadim ama programmi 10 kere izledim en az 😂😂😂
Barış Abi
Barış Abi Yıl önce
Ekrem İmamoğlu direkt Binali Yıldırım'ın gözlerinin içine bakıyor ama Binali Yıldırım yayında boyunca birkere bakmadi:D
Nazlikol V
Nazlikol V Yıl önce
Bu ülkede meclis baskani, bakan hatta basbakan Olabilir ama bir belediye baskani asla olamaz🙈
Hülya Salihoglu
Hülya Salihoglu Yıl önce
Imamoglu👍👍👍👍
Hector Barbossa
Hector Barbossa Yıl önce
bu chpliler sanıyor ki ekrem imamoğlu kendi başarılarıyla seçilmiş hayır chp iyi parti ve hdp oylarıyla seçildi 3 parti birleşip ancak geçebildiler ikincisi atatürkçülüğü, laikliği göze sokmadan çok fazla dillendirmeden muhafazakar gözükerek şuradan da izleyeceğiniz gibi yer yer kuran okuyarak trpost.info/list/video/fayBmImL3bnGX4g.html seçildi. eğer ki yeniden atatürkçülüğe dönerseniz bu millet demir yumruğu başınıza vurur ve belediyeyi de elinizden alır muhafazakar gözükerek bu ülkede yetki alabilirsiniz size yakında islamı da hazmettireceğiz en islamcı biziz diye seçimlere gireceksiniz bu ekmeleddin ihsanoğluyla başladı ve ekrem imamoğluyla devam ediyor neden atatürkçülüğüyle nam salmış bir adayınız yok çünkü kaybedeceksiniz biliyorsunuz ahahahah
Damla Ergen
Damla Ergen Yıl önce
Yalan makinesine bağlayın asdfertydn😂😂
Efecan Açar
Efecan Açar Yıl önce
binali yıldırım konuseken vıdeonun hızını 1.5x yapın mıogsrngnjneajmdısgreger
Emre Gökay
Emre Gökay Yıl önce
Binali ali al8
Seda
Seda Yıl önce
İstanbul da yaşamıyorum seçim de bitti ama arada açıp izliyorum çok işsizim nxjjdidiwjwiisjidjkd8d
zehra sultan
zehra sultan Yıl önce
Eko eko boş yapma
Reyhan Aytaç
Reyhan Aytaç Yıl önce
Benim 20 saniye alacağım var cmeodmeodmoedmpwmfosmd
Aqayev Rasimzade
Aqayev Rasimzade Yıl önce
Yasasın ımam oglu ekrem bey o haqq gedn yolu gedır o ınsan da ınsanlıq var
tolgay somuncu
tolgay somuncu Yıl önce
Yaziklar olsun bizim turk milletine yaziklar olsun insallah eskisi gibi kuyruklarda amerikan usagi olursunus nankor millet chp pkk la birlik olmus hala bu adama verdinis kazandirdinis nankor millet osmanloda yenildi milletimis nankoer diye ama siz bilirsinis almanyadan bakip sizi izliyecem istanbul ne halde diye cunku daha buralarin babasi rte kazanan o turkiyede dogu erdogana verdi bizim pic turkler pkk ya verdi kurtler de sizden seref cok mus pkk li poc kurtler
Erdogan Golcuoglu
Erdogan Golcuoglu Yıl önce
Bakın ekmeğini neyden kazaniyorlar
Erdogan Golcuoglu
Erdogan Golcuoglu Yıl önce
Bu insanlar hakkı ne olacak bir bakın arkadaşlar trpost.info/list/video/rMmEepmq39fbaao.html
Ayşe
Ayşe Yıl önce
Ekrem imamoglu o kadar ter doktu Bir zahmet başkan olsun
Sid E.
Sid E. Yıl önce
Canım çok sıkkın oludğu zaman açıyorum ve sadece Binali bey'in konuşmasını izleyip ciddi şekil de eğleniyorum siz de olmasaydınız Binali bey nasıl eğlenecktik :)
Seday Akşun
Seday Akşun Yıl önce
Bu yorumlarda niye küfür yok aq
Yasin ARIKAN
Yasin ARIKAN Yıl önce
Hani siz fazla oy alırdınız ? 13 bin olan fark 700 bin oldu ohooo
Maki Preston
Maki Preston Yıl önce
En iyisi FSM!!!... FATİH SULTAN MEHMET olsa hepinizi falakaya yatırırdı 😂🤣🙃🙂
YORQU GURMAN İTSDRO FAN PAGE
YORQU GURMAN İTSDRO FAN PAGE Yıl önce
Fox'a reyting verecegime gelip babala dan izleseydim bildirimler de açıktı pofff (telefonu şarj edin arkadaşlar -kamu spotu-)
İlker Teller
İlker Teller Yıl önce
izlediğim en saçma şey olabilir. İlkokulda daha iyi münazaralar yaptığımızı hatırlıyorum.. Format berbat!
Şevval Firdevs Ergün
Şevval Firdevs Ergün Yıl önce
0.25x de izleyince aşırı derecede yarılıyorsunuz arkadaşlar 😂
Muhammed Demir
Muhammed Demir Yıl önce
İstanbula hiç gitmedim izliyorum
Gözlüklü Tsitsipas
Gözlüklü Tsitsipas Yıl önce
Google'a "Fethullah Gülen'den iki teşekkür ilanı " ve Binali Yıldırım'ın Fethullah Gülen ile hiç konuşması olmuş mu olmamış mı görün Yalancı herif
Ozan türk
Ozan türk Yıl önce
adam çıkmış yenmiş , çıkmış yenmiş yenmisde yenmiş yenmişde yenmiş .))))))))))))hahaha
Hayat Yılmaz
Hayat Yılmaz Yıl önce
Adaletsiz olmuş inaliye 6 dakika vermeliydiniz
Talha Ke
Talha Ke Yıl önce
Imamoglu ne kedar şerefssiz birisi ve herkez ne oldugunu bilemden onu destekliyor birşey demiyorum artik
Melisa Bahar Akbulut
Melisa Bahar Akbulut Yıl önce
A/M /G boşsun
xAnimey
xAnimey Yıl önce
dakika 20....hata demokrasi icin surda..... resim ve öyle statistik kullanilmasi yasak olmali, almanya da yasak oldugu gibi. Resimlerle insanlari COK ve COK yanilta biliyorsunuz.
YTT TV
YTT TV Yıl önce
2023 TÜRKİYE SÜPER GÜÇ! ||::::||>>>trpost.info/list/video/gJWnkKCi1dnVrJ4.html
mesut güneş
mesut güneş Yıl önce
Tosya pirince giderken evdeki bulgurdan olmak
mesut güneş
mesut güneş Yıl önce
Temsili😀
ikra durmuş
ikra durmuş Yıl önce
Abv eko
Yeni Rakı
Yeni Rakı Yıl önce
BAK HELE BAK VALLA KONUŞMAYI BİLMİYOR PUŞT
Gerçek Sahte
Gerçek Sahte Yıl önce
Son dk ya kadar ciddi olan sorular sonunda ismail in sorduğu soru "moderatörlüğümü beğendiniz mi" İmamoğlu: canı gönülden teşekkürler İ.K: ya şapsik seni bidaha söylesene 😂😂
sevda özlem
sevda özlem Yıl önce
Adam deliller ile konuşuyor
Eko Fresh
Eko Fresh Yıl önce
Ve istanbul kaybeder
Hakan Minnet
Hakan Minnet Yıl önce
Sonuna kadar izleyen var mı ya
sss. sss.
sss. sss. Yıl önce
*GÜNEŞ DOĞDU AMPULLERİ PATLATIN BİRDAHA LAZIM OLMIYACAK!!!*
ahmet Gulsoy
ahmet Gulsoy Yıl önce
ŞAKA GİBİ .. Marmaray YAP Hızlı Trenler YAP Havaalanları YAP Üniversiteler YAP Stadyumlar YAP Olimpik Yüzme Havuzları YAP Yeni Tiyatro Sahneleri YAP Metrolar YAP Tüneller YAP Barajlar YAP Nükleer Santral YAP Modern Bölünmüş Yollar YAP Modern Adliye Sarayları YAP Milli Silahlar YAP Milli Tank YAP Milli Helikopter YAP Sismik Araştırma Gemisi YAP Boğazın Altına Tüpgeçit YAP Dev Şehir Hastaneleri YAP 81 İl e Ücretsiz Kanser Tarama Merkezi YAP Tersane YAP Liman YAP Geri Dönüşüm Tesisleri YAP Dar Gelirliye Konut YAP Başörtüsünü serbest YAP Hz.Muhammed in Hayatını ve Kuran ı seçmeli ders YAP Uzaya uydu FIRLAT Ambulans sayısını ARTIR Hastane sayısını ARTIR MR Cihazı sayısını ARTIR Tomografi Cihazı sayısını ARTIR Diyaliz Cihazı sayısını ARTIR Yeşil Alan miktarını ARTIR Orman miktarını ARTIR Milli Park sayısını ARTIR Temiz Plaj sayısını ARTIR Açılan İşyeri Sayısını ARTIR Turist sayısını ARTIR Öğrenci sayısını ARTIR Öğrenci Burslarını Kat Kat ARTIR Doğalgazlı il sayısını ARTIR İçmesuyu ulaşan insan sayısını ARTIR Ortalama Yaşam Süresini ARTIR Okuma Yazma Oranını ARTIR Okullaşma Oranını ARTIR Tarımsal Üretimi ARTIR Çiftçiye Destekleri ARTIR Halka Sosyal Destekleri ARTIR Şehit Ve Gazilere Desteği ARTIR Eğitim ve Sağlık Harcamalarını ARTIR MB Döviz Rezervlerini ARTIR Memur ve Asgari Ücretlinin Maaşını Enflasyondan Fazla ARTIR Türkiyenin ilk Tohum GEN Bankasını AÇ Türkiyenin ilk Milli Botanik Bahçesini AÇ Enflasyonu DÜŞÜR Faizleri DÜŞÜR Kamu Borcunu DÜŞÜR İMF ye Borcu YOK ET Hava Kirliliğini YOK ET Çöp Sorununu YOK ET Trafik Canavarını YOK ET Katsayı Zulmünü YOK ET Öğrenciye Ders kitabını ücretsiz DAĞIT Öğrenciye Süt DAĞIT Öğrenciye Tablet DAĞIT Okullara Bilgisayar DAĞIT Okullara Akıllı Tahta DAĞIT. Üniversite Harçlarını KALDIR. Binlerce Tarihi Eserimizi Yurda GETİR Binlerce Tarihi Yapıyı RESTORE ET Orhun Abidelerine giden 48 Km Asfalt YOL YAP - Dünyanın 3. Deniz Dolgulu Havalimanını Yap ( Ordu-Giresun Havalimanı........ SONRA BİRİLERİ ÇIKSIN SİZ NE YAPTINIZ DESİN Eşşek gibi anırsın
Ayçaa
Ayçaa Yıl önce
@ahmet Gulsoy orası muhakkak Ahmet Bey ..
ahmet Gulsoy
ahmet Gulsoy Yıl önce
@Ayçaa Onlarin bi pilani varsa Allahinda bir pilani vardir
Ayçaa
Ayçaa Yıl önce
ülkem için tedirginim .. bunca hizmet görmezden gelindi .. çok yazık ..
bülent aras
bülent aras Yıl önce
Binali yıldırım 1.25 yapınca normal konuşuyor
Kbr Chn
Kbr Chn Yıl önce
Yav ekrem al soruları ezbere konuş, boş konuşuyosun. Ülke senin eline geldikçe batacak batacak. Kendinde inanıyo musun başaracağına? Pkk nın öldürdüğü türk askerlerimize onay veren zihniyetsiz partisiniz. Bunca zaman yararınız olmadı hep zarar... Selahattin seçimde olmadığı için kürt halkı chp yi yükseltti, kazanmalarına sebep oldu. Sanma ki atatürkün askerleri sana oy verdi. Bu chp kazandıysa zihniyetsiz kürt halkının sayesinde kazandı.
Demirciye yumruk atan Sura
Demirciye yumruk atan Sura 5 aylar önce
Bos
Kbr Chn
Kbr Chn Yıl önce
Cumhurbaşkanımız sayesinde evet inşallah
Umbrella Corporation
Umbrella Corporation Yıl önce
@Kbr Chn Sirf istanbulu kaybetmiyim diye APO nun mektubunu okuyan adami savunan bir lavuk mu soyluyor bunlari :d RTE son 5 yilda hem icte hem dista ulkenin icine sicip sivazladi.. Daha fazlasina luzum yok artik. Halk 2018 de yaptigi hatayi 2023 te telafi edecektir rahat ol sen
Kbr Chn
Kbr Chn Yıl önce
Suriyelilerin olmadığı dönemleri de hesaba katsana zihniyetsiz. Bu ülkeyi adam yerine getiren tek kişi tek yürek RECEP TAYYİP ERDOĞAN. Hani nerde türk milleti, nerdeeeee? Kürt halkı ekreme verdi, kazandı diye bu ne gururdur? Sağıma soluma bakıyorum kürt; “her şey çok güzel olacak, HER BİJİ ekrem” lan bu slogan ne? Hepiniz pkk örgütüne destekçisiniz
Umbrella Corporation
Umbrella Corporation Yıl önce
AKP kazanıncada götü boklu suriyeliler sayesinde kazanıyordu 5 yıldır.. Ödeşmiş oldular
Sercan Kızıltepe
Sercan Kızıltepe Yıl önce
Binali yildirim- benim en tahamul edemedigim sey ekrem beyin yalan konusmasi sonrasinda ekrem imamoglu bakislari anlatiyor zaten herseyi hemende tutanaga gecirdi :))
oguzadiguzel
oguzadiguzel Yıl önce
Herkes herkesi savunabilir fakat geleceği kimse bilemez... o yüzden hangi renkten olursan ol başkasının rengine saygı duy.. belki bugün düşman kıldığınız İmamoğlu bugün İstanbul’u yarın Türkiye yi yönetecek..
Eymen Dakak
Eymen Dakak Yıl önce
Seçimden sonra ben niye izliyorum bunu yaa
Yasemin Kayi
Yasemin Kayi Yıl önce
instagram.com/p/BxKd1VQhgBM/?igshid=8ma3a60iu7os
Yağmur Ozan Özben
Yağmur Ozan Özben Yıl önce
trpost.info/list/video/l6uoiaig0c3HiZ4.html
oyun zamanı oyun zamanı
oyun zamanı oyun zamanı Yıl önce
Tabiki Binali Yıldırım;Binali bey size şans diliyorum
Sivasspor SK
Sivasspor SK Yıl önce
18:45 Canan Kaftancıoğlu : Merhabalar aQ
sercan çakıroğlu
sercan çakıroğlu Yıl önce
herşey çok güzel olacak dedik ve fark milyonlara yaklaştı yapıştırdı T.C kimse çekemez onu yalan dolanı sevmez çok güçlüdür yüreği hak yemem ama hakkımıda yedirmem çok çalışacağız hak hukuk adalet seçimi kazandıktan sonra ULU ÖNDER GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN SÖZÜNÜ SÖYLEMESİ EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR..İSRAFA SON İSTANBULUN İŞSİZLİK SORUNU GENÇLERİN ÇÖZÜM BULACAK BETONLAŞMAYA SON YEŞİLLİK ALAN YANDAŞ ŞİRKETLERE İHALE ŞİRKETLERE İNŞAATLARA SON BULACAK TORPİLLE BELEDİYE KURUMLARA İŞ SON BULACAK KUTUPLAŞMA AYRIŞTIRICIYA SON HEP BİRLİKTE İSTANBULU 16 MİLYONU KUCAKLAYAN BİR İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI EKREM İMAMOĞLUNA 5 SENELİK GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLİYORUM ALLAH UTANDIRMASIN ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN HİZMET AŞKI HAK HUKUK MÜCADELESİ MEYVESİNİ VERDİ HALKIN İRADESİ TECELLİ ETTİ KİMSEDEN EMİR ALMADAN 16 MİLYONDAN HER GÖRÜŞTEN İNSANDAN GÖRÜŞLERİN DÜŞÜNCELERİNİ SORUNLARINI DİLE GETİREN ÇÖZÜME KAVUŞTURACAĞINDAN ŞÜPHEN YOK ALT SINIF ORTA SINIF ÜST SINIF AYIRT ETMEDEN DİNLEYECEĞİNE EĞİTİME İŞSİLİĞE 7 DEN 70 HERKESE KULAK VERECEĞİNE HİÇ ŞÜPHEM YOKTUR GELECEĞİN CUMHURBAŞKANI ADAYI VE CUMHURBAŞKANI EKREM İMAMOĞLUNA SAYGI VE SEYGİLERİMİ HÜRMETLERİMİ SUNUYORUM...
ysf_kml. _
ysf_kml. _ Yıl önce
HER ŞEY BOK GİBİ OLACAK
Crazy Gamer
Crazy Gamer Yıl önce
Koydukmu ?
fevzi yıldız
fevzi yıldız Yıl önce
BİLALİ yüzde yüz imamoğlu yüzde sıfır
fevzi yıldız
fevzi yıldız Yıl önce
BİLALİ başkan 1 tane
Fırat Sağır
Fırat Sağır Yıl önce
KAZANIK
Felis Leo
Felis Leo Yıl önce
SEÇİM KAZANDIKTAN SONRA GELENLER
Demir Ökçe
Demir Ökçe Yıl önce
Yalan söyleyen insanların tepkileri konusunda epey araştırma yaptım ve binali yıldırım konuşurken gözünü iki defa kırpıp yana kaydırıyo ekrem imam oğluda mimiklerini oynatıyo
YDFWHY CRY
YDFWHY CRY Yıl önce
Kazandık chp
Özge
Özge Yıl önce
İmamoğlu süresini bile aşıyo binali nerdeyse hiç konuşmuyı fjskkgsh
G. Eclair
G. Eclair Yıl önce
Paylassinlar istanbulu, avrupa yakasi ekrem imamoglu, anadolu yakasi binali yildirim 😊
Hekimoğlu 23. Bölüm Fragmanı - 2
0:53
Hekimoğlu
görünümler 612 B
Kırmızı Oda 9. Bölüm Fragmanı
1:18
Kırmızı Oda
görünümler 1,8 Mn
Neslihan Atagül'ü kızdıran soru
4:15
TV100
görünümler 569 B
Mevzular Özel ( Dr. Serdar SAVAŞ ) :  YKS 2020
41:33
Güldür Güldür Show 126. Bölüm, İdeal Damat
17:05
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 8 Mn
İbrahim Selim ile Bu Gece #14: Cem Yılmaz, Müjde Kızılkan
2:13:09
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 5 Mn
Hekimoğlu 23. Bölüm Fragmanı - 2
0:53
Hekimoğlu
görünümler 612 B
Kırmızı Oda 9. Bölüm Fragmanı
1:18
Kırmızı Oda
görünümler 1,8 Mn
Neslihan Atagül'ü kızdıran soru
4:15
TV100
görünümler 569 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 37. Bölüm - Seni Seviyorum Yıldız!
8:41
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Sıla - İnandım
3:34
SilaVEVO
görünümler 872 B
Hekimoğlu 23. Bölüm Fragmanı - 2
0:53
Hekimoğlu
görünümler 612 B