Babala RÖNT - 8 ( Rekor Bölüm )

  görünümler 1,697,607

BaBaLa TV

10 aylar önce

Babala RÖNT - 8 ( Rekor Bölüm )
İnanılmaz bir Rönt ile sizlerleyiz. Sabit Kanca Son Soru ve BaBaLa Tv ekibi ile en komik Rönt lerden birini çektik.
👉Babala TV TRpost kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR
Selma Erbey
Selma Erbey 5 gün önce
《Þœpunbe§ïnđən gïďēñ őĺűř
Ahmet Özdemir
Ahmet Özdemir 9 gün önce
Fırat'ın pantolon yırtıldı mk kızın yaptığını yapmaya çalışırken
Ahmet Özdemir
Ahmet Özdemir 9 gün önce
Arkadaki siyahlı kadının aklı hep camerada 😀 bı turlu odaklanamadi
Ahmet Özdemir
Ahmet Özdemir 9 gün önce
Rönt gelsin artık bee yeterrr
Gizemnur GÜL
Gizemnur GÜL 18 gün önce
11:40 anlık değişim müthiş 🐥
Amaçsızlar
Amaçsızlar 20 gün önce
şarkı yaptılar muazzam oldu diyor sonra daha duymadım dioyr sadfskdksdkgklsdng
olcay yıldız
olcay yıldız Aylar önce
estetik yok diyen mal herkesi gerizekalı sanıyor. hatta bence Oğuzhan Uğur fark etti yapsa öyle mi olur diye dalga geçti
ismet ince
ismet ince Aylar önce
at ahırda kalmıyor mu
[DEV] Robin*
[DEV] Robin* Aylar önce
fırat niye orda la
Arda Çavdar
Arda Çavdar Aylar önce
Ben o dokdara ölürüm :)
GOLD WOLF
GOLD WOLF Aylar önce
6 martta sinemalarda diyolar videoyu attıkları tarih 6 mart
Gülsüm Kızıl
Gülsüm Kızıl Aylar önce
Arkadaki kızın saçıyla oynayıp sürekli kameraya bakması
Oğzhan Mert
Oğzhan Mert 2 aylar önce
Abi boş yapıyonuz boş yapmanında bir adabı var hiç güzel olmamış (rönt)
ubeyd burak
ubeyd burak 2 aylar önce
27:52 e yuh artık yalanın da bu kadarı
Ikra Yontem
Ikra Yontem 2 aylar önce
Aylardır izleyemiyordum. Bugün bir bakayım dedim, mimik kıpırdamadı ve bu beni üzdü... oğuz abi bitiyorsun ekip bitmiş
Kim Bu Deli?
Kim Bu Deli? 2 aylar önce
Kapak fotosundaki kız için geldim ama kız yok yine kandırıldık
De Calyx
De Calyx 2 aylar önce
aga mükemmelsiniz siz ya ekip gibi ekip
Sevda Bayır
Sevda Bayır 2 aylar önce
Izlenmemis rönt yeni rönt tür 😂😂😂😂😂😂🤦
Melody Queen
Melody Queen 2 aylar önce
batman dövmesi neden keko kskskks
Yunus Emre KILINÇ
Yunus Emre KILINÇ 2 aylar önce
alper gelsin diyen +1 lesin
HÜSEYİN Köse
HÜSEYİN Köse 2 aylar önce
@huseyin.kose.44
Yusuf Okt
Yusuf Okt 3 aylar önce
Pilot 🛫
EmirGazi GT
EmirGazi GT 3 aylar önce
18:14 ASŞDFNASMDFDFNBASNDFMA
Hasan Şahin
Hasan Şahin 3 aylar önce
👏
Killermuz7
Killermuz7 3 aylar önce
11:41 1 saniyede nasıl orkestra yapılır
Berkan Çay
Berkan Çay 3 aylar önce
pezeberkin arkasındaki kız kim?
Anılefe Aslan
Anılefe Aslan 3 aylar önce
Ceyda
Zeynep Ölmez
Zeynep Ölmez 3 aylar önce
Berk abi o nasıl gülüş jajajajamerikaksksksksks
Cemile onat
Cemile onat 3 aylar önce
oğuzhanın arkasındaki kız neden garip garip hareketler içinde
fatih klb
fatih klb 3 aylar önce
oguzhan 24.08 deki yoruma takilmadin gözündenmi kacti aceba ??
Mert Yunus
Mert Yunus 3 aylar önce
oguzhan arkandaki güzellik kim
Halil Yılmaz
Halil Yılmaz 3 aylar önce
13:20 ağzımda su vardı boğazıma kaçtı askdnalsd
Murat Cerit
Murat Cerit 3 aylar önce
18.32deki başlayan gülüş beni bştirdi
Yunus Agar
Yunus Agar 3 aylar önce
rönt beni kqdirr
Gift From an angel
Gift From an angel 3 aylar önce
0:10 de sağaklının kulaaaanı gız niye oooowşturuyo😦
Sude Agar
Sude Agar 3 aylar önce
O burun estetik aha kalıbımı da basarım. Bizden kaçmaz. Oğuzhan Uğur arkadaki kızı da röntt
Benim Dusuncem
Benim Dusuncem 3 aylar önce
Bu adamı ne zaman izlesem felsefeci izliyorum gibi geliyor
Efe Asaf Yüce
Efe Asaf Yüce 3 aylar önce
Oğuzhan abi arkandaki kiz fena dusmus sana hayirli olsn
Mr.Thomas.Shelby
Mr.Thomas.Shelby 3 aylar önce
Berk abinin gülüşü ne öyle yaaa ASDFÖDMXMDKŞEŞFOVKFM
Muhammet Özbay
Muhammet Özbay 3 aylar önce
@muhammet.3508 RÖNT Selamlar sizleri severek izliyorum
Predy
Predy 3 aylar önce
la abi rönt müyonuz ne zamandır seriyi biraz sıklaştırsanız beni röntseniz ? @beraatag maksat rönte içerik çıksın
Emre Alparslan Yılmaz
Emre Alparslan Yılmaz 3 aylar önce
günlük dozumuzu aldık hadi bakkamm :)
Serhat Koca
Serhat Koca 3 aylar önce
Oğuz han abi @serhatk.0208 instagram hesabim rica etsem röntlermisin abi
Serhat Koca
Serhat Koca 3 aylar önce
Oğuz han abi röntlermisin beni lütfen 😊😊😊😇😇😇
Hüsnü Burak YILMAZ
Hüsnü Burak YILMAZ 3 aylar önce
18:15'den19:00'a kadar fena halde güldüm
Jack Sparrow
Jack Sparrow 3 aylar önce
27:55 he he estetik değil he inandım he he aynen hı hı
Nihat Devrim Şen
Nihat Devrim Şen 3 aylar önce
Profilimi beğeneceğinize eminim RÖNT BENİ @nihatdevrim.sen
Old Town Road
Old Town Road 3 aylar önce
Benide rönt benide rönt @ciefrose
Kerem Alkan
Kerem Alkan 3 aylar önce
Röntle beni abii beğeninde yukarı çıksın instagram erenprelic
Hasan Basri Ulusoy
Hasan Basri Ulusoy 3 aylar önce
Rönt beni @basriulusoyy
Mevlüt Kirli
Mevlüt Kirli 3 aylar önce
Instagram mevlut_krli_68
Zeynep Yılmaz
Zeynep Yılmaz 3 aylar önce
9.34, gülmek ihtiyacın olan her şeydir🤣🤣
mustafa ışık
mustafa ışık 4 aylar önce
fırat yalandan gülüyo ak
Atajan Dowletmyradow
Atajan Dowletmyradow 4 aylar önce
18:40 berk abi kesiciye girerse
Azra Selcuk
Azra Selcuk 4 aylar önce
Ya Berk abi niye kuyruğuna basılmış enik gibi niye agiriyo
Samir Kara
Samir Kara 4 aylar önce
Rönt beni @samir_kara
İrem sinem SEYMEN
İrem sinem SEYMEN 4 aylar önce
@oğuzhanuğur benim ınstagramım nolucak peki burdakileri görünce içim rahatladı gerçi ınstagram: pisipisihatun
Barış Kulaç
Barış Kulaç 4 aylar önce
Rönt beni baris_kulac01
uyet 25
uyet 25 4 aylar önce
25_uyet rönt beni
Cgr Tnc
Cgr Tnc 4 aylar önce
Doktor burnum estetik degl diyo ama kusura bakmasın da burun kaş çene dudak göğüs hepsi estetk ama yaa tesekkur ederiimmm estetk ama bozmayn beni tesekkur ederimmmmm 😁😁😁
Zeze
Zeze 4 aylar önce
Sondaki kızin bir fotosunu gostermediler dövmelerinde ne vardi acaba sg cektiler ilke06 ya😂😂😂
Brotherhood Production
Brotherhood Production 4 aylar önce
Röntlenecek bir hesap bırakıyorum😂👇 mehmeta.92 Merakla bekliyorummm😂🙌
yw8wueo2uf jdoeue9udc
yw8wueo2uf jdoeue9udc 4 aylar önce
Yeni rönt çekin artikkkki
dogus ferit
dogus ferit 4 aylar önce
Ront beni: dogus_ferit
Mehmetbelinay Bozoglan
Mehmetbelinay Bozoglan 4 aylar önce
O rasi cenaze evimi ? Herkez siyah giymis
Sudenur Mert
Sudenur Mert 4 aylar önce
Abi şu an dünyanın rn acı gülüşünü sunuyorum dünyaya annemler yanımda ve sevgilimin yeni sevgili yaptığını öğrendim şimdi acıttı bu baya
ibrahim keleş
ibrahim keleş 4 aylar önce
Rönt beni lan rönt beni ....ebulfeth_
sesese sese
sesese sese 4 aylar önce
Berika sana helal olsun yüzünde tek mimik oynamadan nasıl yalan soyluyorsun. Attiğın storyler bile rus kızlarından arakladigin şeyler. Milletin bacagini caldigin yetmedi simdi de burnum organik diyosun. Alttaki dikis izlerinden utan
Rainbow Lights
Rainbow Lights 4 aylar önce
27:50 arkadaki kadın: maşallah hocam maşşallah inşallah hocam
Berat Berk
Berat Berk Aylar önce
Kedicik
Berat Berk
Berat Berk Aylar önce
Aggahlwjşdhşdaarıiarışatıiarıi
Yusuf Dinç
Yusuf Dinç 4 aylar önce
#röntbeni ig:yusufdnc0
Atahan Ata
Atahan Ata 4 aylar önce
Rönt Beni @ata.atahan
Hamide Derelioğlu
Hamide Derelioğlu 4 aylar önce
Yğa tesekkr ederm saoln
muhammed soyer
muhammed soyer 4 aylar önce
rönt beni: @kralist_rabia42a07
Feyza sökmen
Feyza sökmen 4 aylar önce
Arkadaki kız robot gibi hareket komutu veriliyor sanki
hmm wepkido
hmm wepkido 4 aylar önce
Fırat Sobutay yerine orada ben olmayı ne kadar çok isterdim biliyormusunuz?
Muhammed Uralkaya
Muhammed Uralkaya 4 aylar önce
Eski ekip. Nerde be abii
osman kabasakal
osman kabasakal 4 aylar önce
arkadaki siyah saçlı beyaz tenli ablamızın amaçsızlığı birde yalandan gülmüyor mu ya da gülüyor ama biz anlayamıyoruz mimiksizlikten
Aslan Remzi AYDIN
Aslan Remzi AYDIN 4 aylar önce
Rönt beni İnstagram gezenaslan
Hakan Elmas
Hakan Elmas 4 aylar önce
Artık yeni rönt gelsin eskileri yeniden izliyoruz
yusuf ecer
yusuf ecer 4 aylar önce
arakadaşlar rönte nasıl başvuru yapıyoruz ??? yardımcı olurmusunuz rönt: ysfecerr
mehmet akif Ç
mehmet akif Ç 4 aylar önce
bu röntleri her izlediğim de profilimi düzenliyorum. İyice psikopat olduk :(
İzmir 35
İzmir 35 4 aylar önce
Şu arkadaki siyahlı kız video boyunca saçını başını düzeltmiş bir salsa ya kendini
furkiletta
furkiletta 4 aylar önce
Oğuzhan Uğur'un arkasındaki fok balığına bak yem atasım geldi yazık
Eren Güzel
Eren Güzel 4 aylar önce
RÖNT BENİ @erenguzeell
Jons Group
Jons Group 5 aylar önce
#Rönt İnstagram: @halidemrearkun
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur 5 aylar önce
Şarkı söyleyen birisi için helal denmez
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur 5 aylar önce
İyi keko da denmez
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur 5 aylar önce
Güzel denmez şarkı için
Dün Bugün Yarın
Dün Bugün Yarın 5 aylar önce
Rönt beni , insta ; hemdemler_3 biraz değişik bir hesap abi
Erhan Oktay
Erhan Oktay 5 aylar önce
RÖNT BENİ erhanoktay_77 Şaşıracaksınız...
Filiz Mutlu
Filiz Mutlu 5 aylar önce
Rönt. filizmatuwa🙏
Göksu Ersoy
Göksu Ersoy 5 aylar önce
Arkadaki kıza muhabbeti sorsan bilmez salak salak yerleri izliyo
Göksu Ersoy
Göksu Ersoy 5 aylar önce
Tam oğuzhanın arkasında ki kız salak mı
Okan Dnmz
Okan Dnmz 5 aylar önce
Ortamı bozmussun protez kafa
kuşçubaşı eşref
kuşçubaşı eşref 5 aylar önce
arkadaki siyahlı kızın küpeliden gözünü alamadı bir türlü😁
kuşçubaşı eşref
kuşçubaşı eşref 5 aylar önce
sürekli saçını düzeltiyor sinirim bozuldu
Bayram Beyaz
Bayram Beyaz 5 aylar önce
Rönt beni bayrambeyaz.34 👍🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Yusuteyompi
Yusuteyompi 5 aylar önce
Sol arkadaki kız ne kadar güzel ya
Emre Sözen
Emre Sözen 5 aylar önce
rönt beni insta emreeesozenn
Zeynel Çelik
Zeynel Çelik 5 aylar önce
Ekip kesin mayhoş
Kurthan Ulaş
Kurthan Ulaş 5 aylar önce
Oğuzhan abi yasta mısınız
hayri baş
hayri baş 5 aylar önce
#rönt beni ... insta = hayri_basturk_
RÖNT Reloaded ( Bölüm 9 )
32:45
BaBaLa TV
görünümler 898 B
Babala RÖNT - 2
24:26
BaBaLa TV
görünümler 2,9 Mn
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm
2:26:11
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,6 Mn
Çukur 4. Sezon 21. Bölüm Fragman
0:50
Çukur
görünümler 3,1 Mn
Oyunun sonu - Sadakatsiz 14. Bölüm
6:03
Sadakatsiz
görünümler 1,9 Mn
RÖNT - Bölüm 6
24:57
Budabi TV
görünümler 2,5 Mn
Babala RÖNT - 7
29:59
BaBaLa TV
görünümler 2,2 Mn
Babala RÖNT - 1
18:36
BaBaLa TV
görünümler 3,2 Mn
Oğuzhan Uğur'la P!NÇ 2020 Yılbaşı Özel Bölüm
1:37:08
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm
2:26:11
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,6 Mn
Çukur 4. Sezon 21. Bölüm Fragman
0:50
Çukur
görünümler 3,1 Mn
Oyunun sonu - Sadakatsiz 14. Bölüm
6:03
Sadakatsiz
görünümler 1,9 Mn
Sadakatsiz 15. Bölüm Fragmanı
0:54
Sadakatsiz
görünümler 2,4 Mn
Vestel ile “İyi Olan Kazansın”
9:56
Trabzonspor
görünümler 54 B